خانهاخبار
سیستم خنک‌کننده گلکسی نوت 9 گیمرها را فرا می‌خواند!

سیستم خنک‌کننده گلکسی نوت 9 گیمرها را فرا می‌خواند!

سامسونگ از یک سیستم خنک‌کننده از جنس کربن در پرچمدار Galaxy Note 9 استفاده کرده است که احتمال افزایش بیش از حد دمای گوشی را کاهش می‌دهد.
۱۳۹۷/۵/۱۹

گلکسی نوت 9 سامسونگ همراه با تعداد دیگری از گوشی‌ها و تبلت‌های پرچمدار این شرکت از سری Galaxy که شامل گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج، گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس، گلکسی نوت 8، گلکسی اس 9، گلکسی اس 9 پلاس، گلکسی تب اس 3 و گلکسی تب اس 4 است؛ برای مدت مشخصی، نسخه اندرویدی عنوان Fortnite را در انحصار خود دارند. با این‌حال، این موضوع تنها ویژگی نیست که گلکسی نوت 9 را به یک گوشی جذاب برای گیمینگ تبدیل می‌کند. برای اینکه پرچمدار جدید سامسونگ در هنگام انجام بازی خنک باقی بماند، شرکت کره‌ای از یک سیستم خنک‌کننده مایع از جنس کربن استفاده کرده است که احتمال افزایش بیش از حد دمای گوشی را تا 21 درصد کاهش می‌دهد. 

سیستم انتقال‌دهنده حرارت در گلکسی نوت 9 در مقایسه با پرچمداران پیشین سامسونگ تا سه برابر اندازه بزرگ‌تری دارد؛ همچنین از فیبر کربن استفاده شده است که انتقال بهتر حرارت را ممکن می‌سازد. همچنین بهنیه‌سازی‌های نرم‌افزاری که سامسونگ درون پرچمدار جدیدش به‌کار گرفته است، در صورت لزوم عملکرد بازی را تنظیم خواهد کرد تا تجربه‌ای پایدار داشته باشید. Game Tuner و هوش مصنوعی که به پرچمدار جدید سامسونگ اضافه شده است، می‌تواند صحت این ادعا را تأیید نماید.

image

ضمن اینکه سیستم خنک‌کننده گلکسی نوت  9 باعث می‌شود تا گوشی در حالت DeX عملکرد پایداری را ارائه دهد؛ احتمالا می‌دانید که جانشین گلکسی نوت 8 بدون نیاز به داک DeX و تنها با استفاده از یک مبدل به تلویزیون یا مانیتور متصل خواهد شد و تجربه حالت Samsung Desktop Exprience را ممکن می‌سازد. داک DeX که برای اتصال پرچمداران پیشین سامسونگ به تلویزیون یا مانیتور ضرورت دارد؛ از یک فن بهره می‌گیرد تا دمای گوشی در هنگام پردازش برنامه‌ها بیش از حد افزایش نیابد اما به لطف سیستم‌ خنک‌کننده کربن که در گوشی گلکسی نوت 9 به‌کار گرفته شده است، دیگری نیازی به این داک ندارید.

پرچمدار جدید سامسونگ با قیمت 999 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی با شش گیگابایت رم، در تاریخ 24 اوت وارد بازار خواهد شد؛ همچنین پیش‌فروش این گوشی از امروز آغاز شده است و به مدت دو هفته ادامه خواهد یافت. نسخه 512 گیگابایتی نیز با قیمت 1250 دلار راهی بازار می‌شود و به هشت گیگابایت رم مجهز شده است. 

برای آشنایی بیشتر با Galaxy Note 9 می‌توانید مطلب معرفی آن‌را در جی‌اس‌ام بخوانید. همچنین مقایسه گلکسی نوت 9 با نسل قبل یعنی گلکسی نوت 8 و پرچمداران سری گلکسی اس 9 را از دست ندهید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mazileo

۱۳۹۷/۵/۲۵
هواوی خیلی مونده تا به پادشاه سرزمین اندروید برسه?
زمانی که SAR گوشی های سامسونگ زیر 1 بود هواوی نیروگاه چرنوبیل میساخت???

یاس

۱۳۹۷/۵/۲۰
منکه میت 9 دارم. هم مدرن کمبت هم مورتال کمبت ایکس هم آسفالت 8 و چندتا بازی دیگه رو بازی میکنم نه داغ میکنه نه چیزی.این چیزا برا ما خاطره شده داغ نکردن باتری نترکیدن باتری باطری 4000. سامی باید بیشتر تلاش کنه.