خانهاخبار
میت 20 پرو باتری گلکسی نوت 9 را به چالش می‌کشد؛ ابرقهرمان چینی در راه است!

میت 20 پرو باتری گلکسی نوت 9 را به چالش می‌کشد؛ ابرقهرمان چینی در راه است!

هوآوی با انتشار یک تیزر مدعی شده است که پرچمدار جدیدش یعنی میت 20 پرو باتری با ظرفیت بالاتر نسبت به میت 10 پرو و پی 20 پرو خواهد داشت.
۱۳۹۷/۵/۱۹

با رونمایی از پرچمداران P20 و P20 Pro هوآوی در اوایل بهار، اکنون بسیاری منتظر معرفی میت 20 و میت 20 پرو هستند؛ این دو گوشی به عنوان اعضای جدید سری Mate و جانشین Mate 10 و Mate 10 Pro در اوایل پاییز عرضه خواهند شد. آن‌طور که پیداست، هوآوی احتمالا از ظرفیت بالای باتری در نسخه Pro پرچمدار جدیدش به عنوان یک ویژگی کلیدی برای فروش آن استفاده خواهد کرد. هوآوی با انتشار یک برگه تبلیغاتی مدعی شده است که پرچمدار بعدی خود را با باتری با ظرفیت بالا ارائه خواهد داد.

همان‌طور که در این تصویر مشخص شده است، انتظار می‌رود Huawei Mate 20 Pro به باتری با ظرفیت بالاتر در مقایسه با نسل قبل یعنی Mate 10 Pro مجهز شده باشد؛ آخرین گوشی که هوآوی از سری «میت» و با پسوند «پرو» ارائه داده است، باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت دارد و گمان می‌کنیم که جانشن آن به باتری 4100 میلی‌آمپر ساعت یا حتی با ظرفیت بالاتر مجهز خواهد بود. البته در بسته ارائه شده، باتری میت 10 پرو کوچک‌تر از پی 20 پرو است (به سمت راست جعبه دقت کنید)؛ در حالی‌که هر دو گوشی از باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کنند. ممکن است تیم بازاریابی در این رابطه اشتباه کرده باشد یا شاید هم راز دیگری درون برگه تبلیغاتی نهفته است!

image

پرچمداران میت 20 و میت 20 پرو با تراشه Kirin 980 همراه خواهند شد؛ پردازنده 7 نانومتری که از واحد پردازش عصبی برخوردار است و تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و اگزینوس 9810 سامسونگ را به چالش خواهد کشید. انتظار می‌رود این چیپ‌ست در اوایل ماه و در نمایشگاه IFA 2018 به صورت رسمی توسط هوآوی معرفی شود؛ شرکت چینی با ارسال دعوت‌نامه تأیید کرده است که در اواخر ماه جاری میلادی، مراسم خبری را برگزار خواهد کرد اما به دلیل اینکه مراسم خبری تنها 45 دقیقه به طول می‌انجامد، بعید است پرچمداران Huawei Mate 20 در نمایشگاه IFA 2018 معرفی شوند.

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، سری P20 انتظارات را از هوآوی افزایش داده است؛ شرکت چینی با تجهیز پی 20 پرو به دوربین سه‌گانه موفق شده است تا بهترین گوشی را در زمینه عکاسی توسعه دهد. حال انتظار می‌رود که پرچمدار جدید هوآوی یعنی میت 20 پرو نیز به دوربین سه‌گانه مجهز شود. حتی مدتی پیش در یک گزارش، اعلام شده بود که گوشی Huawei Mate 20 نیز مانند نسخه «پرو» خود به دوربین سه‌تایی مجهز می‌شود اما این مدل فاقد سنسور 40 مگاپیکسلی در قاب پشتی است. از دیگر شایعات منتشر شده پیرامون اعضای جدید سری Mate می‌توان به پشتیبانی میت 20 و میت 20 پرو از شارژ بی‌سیم اشاره کرد؛ ضمن اینکه یکی از نسخه‌های میت 20 به شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

هوآوی از جمله اولین سازندگانی خواهد بود که محصولات مجهز به Android Pie ارائه می‌دهد؛ فایل‌های فرم‌ور فاش شده نشان می‌دهد که پرچمدار جدید هوآوی با سیستم‌عامل اندروید 9.0 در حال توسعه است. همچنین بد نیست اشاره کنیم که Huawei Mate 20 از نمایشگر 6.3 اینچی و نسخه «پرو» آن از نمایشگر 6.9 اینچی استفاده می‌کند؛ البته در رابطه با اندازه صفحه‌نمایش میت 20 پرو کاملا مطمئن نیستیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ali

۱۳۹۷/۵/۲۰
چ ربطی به ماشین داشت؟
.
.
.
وقتی یه رقیب جدی پیدا شده سعی نکن اونو پنهان کنی چون همین رقیب یه روزی از تو جلو میزنه

farbod

۱۳۹۷/۵/۱۹
مثه اینه که بگیم چون پراید کم میسوزونه پس ماشین خوبیه
والاااا???