خانهاخبار
نسل آینده آلفارومئو 8C به موتور هیبریدی 800 اسب بخاری مجهز می‌شود

نسل آینده آلفارومئو 8C به موتور هیبریدی 800 اسب بخاری مجهز می‌شود

آلفارومئو 8C یک خودروی سوپراسپرت ایتالیایی محسوب می‌شود که نسل جدید آن در حال توسعه قرار دارد.
۱۳۹۷/۵/۱۹

نمونه جدید آلفارومئو 8C مراحل توسعه خود را طی می‌کند. بر اساس گزارشی که به تازگی توسط Car Magazine منتشر شده است، این محصول یک سوپراسپرت هیبریدی خواهد بود. آلفارومئو 8C عملکرد فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. مدیر عامل سابق FCA، سرجیو مارکیونه در رابطه با استراتژی آینده این شرکت در ماه ژوئن اعلام کرده بود که نسل آینده آلفارومئو 8C در حال توسعه قرار دارد.

برخلاف نسل گذشته، مدل جدید آلفارومئو 8C یک خودروی موتور وسط خواهد بود. این خودرو به موتور 6 سیلندر آلفارومئو جولیا Quadrifoglio مجهز می‌شود. این موتور دارای حجم 2.9 لیتر بوده و از توربوشارژر دوقلو بهره می‌برد. این موتور قادر به تولید 500 اسب بخار قدرت است. گفته می‌شود این موتور با انجام بهینه‌سازی قادر به تولید 600 اسب بخار قدرت است که این نمونه در نسل جدید آلفارومئو 8C قرار می‌گیرد.

image

در حالی که یک خودروی آلفارومئو موتور وسط با قدرت 600 اسب بخار عملکرد فوق‌العاده‌ای خواهد داشت، این شرکت ایتالیایی قصد دارد قدرت بیشتری را در اختیار راننده قرار دهد. گفته می‌شود آلفارومئو در این محصول از موتور برقی نیز استفاده خواهد کرد که قادر به تولید 200 اسب بخار قدرت است. در مجموع موتورهای آلفارومئو 8C قدرتی برابر با 800 اسب بخار تولید می‌کنند.

image
در حال حاضر بهترین خودروی موتور وسط فراری، 488 پیستا از موتوری با امکان تولید 710 اسب بخار قدرت بهره می‌برد. انتظار می‌رود سرعت آلفارومئو 8C با این موتور قدرتمند در کمتر از 3 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با این خودرو در دسترس ما قرار ندارد با این حال انتظار می‌رود آلفارومئو کمتر از 1000 نمونه از این محصول را تولید کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)