خانهاخبار
برخی از گوشی‌های سامسونگ تا اوایل سال آینده به اندروید اوریو آپدیت نخواهند شد!

برخی از گوشی‌های سامسونگ تا اوایل سال آینده به اندروید اوریو آپدیت نخواهند شد!

سامسونگ به‌روزرسانی‌ اندروید اوریو را برای برخی از گوشی‌های میان‌رده خود از سری Galaxy J و Galaxy C Pro در اوایل سال آینده میلادی منتشر خواهد کرد.
۱۳۹۷/۵/۱۹

در حالی‌که گوگل به‌تازگی نسخه نهایی سیستم‌عامل Android Pie را منتشر کرده است، سامسونگ همچنان در به‌روزرسانی گوشی‌های هوشمند خود به اندروید اوریو با مشکل مواجه است. البته اگر گوشی پرچمداری دارید که در طی دو سال گذشته عرضه شده است، احتمالا نسخه نهایی سیستم‌عامل Android Oreo را تاکنون دریافت کرده‌اید. 

image

با این‌حال گوشی‌های میان‌رده از جمله محصولاتی است که سامسونگ برای به‌روزرسانی آن‌ها به سیستم‌عامل اندروید اوریو تلاش نموده و آپدیت این محصولات به آخرین نسخه، برای شرکت کره‌ای حائز اهمیت است. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، سامسونگ تصمیم دارد تا تعدادی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده خود را از سری Galaxy J و Galaxy C به سیستم‌عامل اندروید اوریو آپدیت نماید اما انتشار این به‌روزرسانی مدتی به طول خواهد انجامید. لیست محصولاتی که این آپدیت را دریافت خواهند کرد، در برنامه Samsung Members ارائه شده است و این موضوع باعث شده تا بدانیم که میان‌رده‌های سامسونگ چه زمانی به سیستم‌عامل اندروید اوریو آپدیت خواهند شد. لیست مذکور شامل 12 مدل بوده و زمان عرضه آپدیت اندروید 8.0 نیز برای آن‌ها مشخص شده است:

  • دسامبر 2018: گلکسی J7 Neo
  • ژانویه 2019: مدل 2017 تبلت Galaxy Tab A، گلکسی ای 9 پرو (مدل 2016)، گلکسی سی 7 پرو، گلکسی سی 9 پرو، گلکسی جی 2 (مدل 2018)، گلکسی On5 (مدل 2016)، گلکسی On7 (مدل 2016)، گلکسی جی 7 (مدل 2018)، گلکسی جی 7 (مدل 2017)
  • فوریه 2019: گلکسی جی 7 مکس
  • مارس 2019: گلکسی جی 7 (مدل 2016)

بد نیست اشاره کنیم که سامسونگ اعلام کرده است که زمان‌بندی‌ها در صورت لزوم تغییر خواهد یافت؛ این تغییرات تنها زمانی رخ می‌دهد که در پروسه توسعه به‌روزرسانی اندروید اوریو برای میان‌رده‌های سامسونگ مشکلاتی وجود داشته باشد. در حال‌حاضر، مشخص نیست رابط‌کاربری با آپدیت به سیستم‌عامل اندروید اوریو دستخوش چه تغییراتی خواهد شد و آیا نسخه جدید رابط‌کاربری Samsung Exprience برای گوشی‌های میان‌رده شرکت سامسونگ ارائه می‌شود یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

دلمراد

۱۳۹۷/۵/۲۰
سلام
ببخشید گلکسی سی5 هم بروزرسانی میشه یا نه

فواد

۱۳۹۷/۵/۱۹
سلام
ادمین عزیز خواهشا یه خبر در مورد اپدیت گوشی a5 2017 بذارتا الان اپدیت اوریو برا ی این گوشی نیومده

Winter soldier

۱۳۹۷/۵/۱۹
بزرگترین نقطه ضعف سامسونگ همین طول دادن اپدیت هاشه
خیلی مسخرست که بعضی از اپدیت های اوریو حتی تا مارچ هم طول میکشه!!!!! ینی اندرویدی که مرداد 1396 معرفی شده تازه اپدیتش اسفند 1397 میاد
واقعا سامسونگ باید یه فکری به حال اپدیتاش بکنه

ma

۱۳۹۷/۵/۱۹
(j7 (2017 همون J7 pro هست؟ اگر نه pro اپدیت نمیشه؟