خانهاخبار
فورد تولید 10 میلیون موستانگ را با معرفی یک نسخه ویژه جشن گرفت

فورد تولید 10 میلیون موستانگ را با معرفی یک نسخه ویژه جشن گرفت

فورد موستانگ یکی از محبوب‌ترین خودروها در سراسر جهان محسوب می‌شود. فورد تا به امروز 10 میلیون خودروی موستانگ تولید کرده است.
۱۳۹۷/۵/۱۹

فورد به تازگی تولید 10 میلیون خودروی موستانگ را با معرفی یک نسخه خاص و قدرتمند جشن گرفته است. این خودروی ویژه مدل 2019 فورد موستانگ GT کانورتیبل بوده که رنگ سفید جذابی دارد. این خودرو شبیه به نمونه‌های اولیه فورد موستانگ طراحی و تولید شده است. نمونه‌های اولیه این محصول به صورت کانورتیبل و سفید رنگ روانه بازار شده‌اند.

در حالی که این دو خودرو از نظر رنگ و نحوه طراحی (کانورتیبل) به یکدیگر شباهت دارند، از مشخصات متفاوتی در مقایسه با هم بهره می‌برند. موستانگ اولیه به موتور 8 سیلندر با امکان تولید 164 اسب بخار (122 کیلووات) قدرت مجهز بود و قدرت تولیدی موتور به وسیله یک گیربکس 3 سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شد. جدیدترین نمونه تولیدی این خودرو به موتور 8 سیلندر با حجم 5.0 لیتر مجهز شده که قدرتی برابر با 460 اسب بخار (343 کیلووات) تولید می‌کند و به گیربکس 6 سرعته دستی مجهز شده است.

image

مدل اولیه موستانگ در سال 1964 تولید شد. این خودرو در مدت زمان حضور خود در بازار با تغییرات زیادی همراه بوده است و همچنین توانسته به محبوبیت بالایی در میان علاقه‌مندان به صنعت خودرو دست پیدا کند. فورد در گذشته اعلام کرده بود که فورد موستانگ پرفروش‌ترین خودروی اسپرت در سه سال اخیر است و همچنین این محصول در 50 سال اخیر پرفروش‌ترین خودروی اسپرت در بازار ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود.

image
فورد موستانگ علاوه بر محبوبیت بالا در شبکه‌های اجتماعی، بیش از هر خودروی دیگری در فیلم‌های مختلف حضور پیدا کرده و یک سوپراستار سینما نیز محسوب می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۵/۱۹
مهندسیِ فورد کجا؟
پراید کجا!
اصلاً برف‌پاک‌کن‌ِ پراید رو که میزنی احساس‌غرور می‌کنی.. عنایت فرمودید؟
و این یعنی عزّت