خانهاخبار
اپلیکیشن Gear سامسونگ با اندروید پای سازگاری ندارد

اپلیکیشن Gear سامسونگ با اندروید پای سازگاری ندارد

به نظر می‌رسد که کاربران اندروید Pie نمی‌توانند به درستی از اپلیکیشن Gear بر روی تلفن هوشمندشان استفاده کنند و همین موضوع، باعث اختلال در ارتباط ساعت‌های هوشمند Gear با تلفن‌های هوشمند کاربران شده است.
۱۳۹۷/۵/۲۰

همیشه زمانی که یک بروزرسانی جدید منتشر می‌شود، برخی اپلیکیشن‌ها همچنان با آن نسخه سازگاری ندارند و می‌توانند برای کاربران مشکل ساز شوند. این موضوع هم در سیستم عامل اندروید و هم در سیستم عامل iOS وجود دارد و توسعه دهنده باید در اسرع وقت، مشکل را برطرف کند. حال به نظر می‌رسد که در راستای منتشر شدن جدید ترین نسخه از سیستم عامل اندروید موسوم به اندروید Pie، برخی از کاربران ساعت‌های هوشمند Gear سامسونگ در استفاده از اپ مخصوص موبایل این ساعت‌ها دچار مشکل شده اند. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

زمانی که گوگل، نسخه بتای سیستم عامل اندروید ۹ را برای کاربران منتشر کرد، بسیاری با ساعت‌های هوشمند Gear دچار مشکلاتی اعم از مشکلات اتصال به دستگاه و یا عملکرد ساعت شدند و انتظار می‌رفت که سامسونگ پیش از عرضه نهایی این سیستم عامل، اپلیکیشن موبایل Gear را اصلاح کند. حالا نسخه نهایی اندروید ۹ یا همان اندروید Pie برای کاربران عرضه شده و به نظر می‌رسد که مشکل ساعت‌های هوشمند Gear همچنان پابرجاست.

براساس گزارش کاربران، اپلیکیشن Gear نصب شده بر روی تلفن  هوشمند در زمینه اتصال با ساعت دچار مشکل شده و حتی در گاهی موارد کرش می‌کند. به همین دلیل، ساعت‌های هوشمند Gear سامسونگ برای برخی از کاربران بلا استفاده شده چرا که نمی‌توانند از طریق این اپلیکیشن، ساعت هوشمند خود را مدیریت کنند. درحال حاضر مشخص نیست که این مشکل چقدر جدی است، اما از آنجایی که کاربران در توییتر، Reddit و البته فروشگاه گوگل پلی چنین مشکلاتی را بیان کرده اند، سامسونگ باید چاره‌ای برای حل این موضوع پیدا کند.

درحال حاضر، کره‌ای ها اعلام کرده اند که سامسونگ از این مشکل با خبر بوده و درحال کار برای رفع این مشکل در اسرع وقت است. درکل می‌دانیم که سازگار نبودن اپلیکیشن Gear با نسخه بتای اندروید Pie چندان مشکل ساز نیست، اما حالا که نسخه نهایی این سیستم عامل به دست کاربران رسیده، از سامسونگ انتظار بیشتری برای حل این مشکل کاربران می‌رود. درکل اگر شما هم از ساعت‌های هوشمند سامسونگ استفاده می‌کنید، بهتر است کمی صبر کنید تا اپلیکیشن Gear برای اندروید ۹ بروزرسانی شود. نظر شما چیست؟ آیا بهتر نبود که سامسونگ قبل از عرضه نسخه نهایی، این اقدامات را انجام می‌داد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)