خانهاخبار
شیائومی از دستبند سلامتی +Hey با نمایشگر AMOLED رونمایی کرد

شیائومی از دستبند سلامتی +Hey با نمایشگر AMOLED رونمایی کرد

در ماه مه شیائومی از دستبند می بند ۳ رونمایی کرد که در مدت کوتاهی به فروش یک میلیون دستگاه رسید. اما ظاهرا این شرکت خودش برای دستبندش یک رقیب عرضه کرده است! دستبند +Hey که با قیمت پایین و مشخصات جذاب می‌تواند جایگزین مناسبی برای می بند ۳ باشد.
۱۳۹۷/۵/۱۹

دستبند +Hey توسط یکی از زیر مجموعه‌های پلتفرم Mijia از شیائومی ساخته شده است. ظاهر این دستبند شباهت زیادی به می بند ۳ دارد؛ طراحی کپسولی دستگاه و بند قابل تعویض طراحی می بند ۲ و ۳ را به یاد ما می‌آورد. تنها تغییر فیزیکی ایجاد شده برای این دستگاه، محل اتصال شارژر است که به جای این که در پایین گجت باشد، به قیمت بالایی پشت آن منتقل شده است.

همچنین در بخش مشخصات نیز +Hey نسبت به می بند ۳ بهبودهایی را تجربه کرده است. بر خلاف نمایشگر سیاه سفید می بند ۳ که در ابعاد ۰.۷۸ اینچی و با رزولوشن ۸۰ × ۱۲۸ تولید شده بود، دستبند جدید از نمایشگر رنگی AMOLED با ابعاد ۰.۹۵ اینچ و رزولوشن ۱۲۰ × ۲۴۰ برخوردار است. گفته می‌شود +Hey حتی با وجود نمایشگر رنگی باز هم عمر باتری طولانی، در حدود ۱۸ روز، ارایه می‌کند. البته باتری به کار رفته در این دستبند دقیقا مشابه همان باتری ۱۲۰ میلی آمپر ساعتی می بند ۳ است.

از دیگر ویژگی‌های +Hey می‌توان به پشتیبانی از NFC برای پرداخت‌ها و کارت‌های بلیت اتوبوس و ... اشاره کرد، همچنین این دستبند به نسخه‌ی ۴.۰ بلوتوث مجهز است و با گجت‌های مجهز به اندروید ۴.۴ و بالاتر و همچنین آی دیوایس‌های مجهز به iOS 8 و بالاتر سازگاری دارد. البته این دستبند با اپ Mijia Home نیز سازگار است و می‌توان از آن برای کنترل ابزارهای خانه‌ی هوشمند، مانند جاروی روباتیک شیائومی، دوربین‌های هوشمند و دستگاه تصفیه هوای شیائومی استفاده کرد. همانند سایر دستبندهای شیائومی، این دستبند نیز با بندهای رنگی مختلف عرضه می‌شود و توانایی ثبت میزان قدم‌ها و کالری سوزانده شده و همچنین فعالیت‌هایی مانند شنا، دوچرخه سواری، دویدن و خوابیدن را نیز پایش می‌کند. همچنین می‌توان با استفاده از آن از تماس‌های صوتی مطلع شد و پیام‌ها را مشاهده کرد. آن گونه که در تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد، این دستبند ضد آب است اما در خبرها به این موضوع اشاره‌ای نشده است که از چه استانداردی پشتیبانی می‌کند.

قیمت +Hey معادل ۲۲۹ یوآن (۳۴ دلار) اعلام شده است و از روز ۲۰ سپتامبر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)