خانهاخبار
آیا تریلر جدید Death Stranding در مراسم Game Awards 2018 منتشر خواهد شد؟

آیا تریلر جدید Death Stranding در مراسم Game Awards 2018 منتشر خواهد شد؟

به نظر می‌رسد که هیدئو کوجیما، خالق عنوان Death Stranding، به زودی نمایشی جدید از این بازی را در مراسم Game Awards 2018 منتشر خواهد کرد.
۱۳۹۷/۵/۲۰

به جرات می‌توان گفت که یکی از مورد انتظار ترین عناوین انحصاری پلی استیشن ۴، بازی Death Stranding است که توسط هیدئو کوجیما در دست ساخت است. این یک عنوان اکشن و ترسناک است که وی مدت‌هاستدبر روی آن کار می‌کند و شاهد اولین نمایشش در E3 2016 سونی بودیم. حال پس از گذشت بیشتر از ۲ سال، بازهم چندان ایده واضحی از محوریت اصلی این بازی نداریم و کوجیما با انتشار تریلرهای مرموز، سوالات جدیدی را برایمان ایجاد می‌کند. حال به نظر می‌رسد که کوجیما قصد دارد با حضور در مراسم Game Awards سال ۲۰۱۸، نمایشی تازه از این عنوان را منتشر کرد. 

image

اگر یادتان باشد، در مراسم Game Awards سال گذشته بود که کوجیما، سومین تریلر عنوان Death Stranding را منتشر کرد که قطعا یکی از رمزآلودترین تریلرهای این بازی بود. حال به نظر می‌رسد که پس از نمایش E3 2018، نوبت به مراسم Game Awards رسیده تا باری دیگر، چشمانمان به جمال این عنوان روشن شود. اما اصلا از کجا می‌دانیم که این عنوان در Game Awards 2018 نمایش خواهد داشت؟ اگر این مراسم را دنبال کرده باشید، حتما با مجری این مراسم یعنی Geoff Keighley آشنایی دارید. حدود چند ساعت پیش، او در یک استوری اینستاگرام، تصویری از کوجیما را منتشر کرده؛ تصویری که در آن، کوجیما درحال اشاره کردن به لوگوی مراسم Games Awards است.

همچنین متن زیر عکس احتمالا به این موضوع اشاره دارد که Geoff Keighley درحال ارائه دادن توضیحاتی از مراسم Game Awards 2018 به هیدئو کوجیما بوده و تمامی این موضوعات، ما را به این فکر وا می‌دارد که کوجیما، نمایشی جدید از Death Stranding را منتشر خواهد کرد. کاربران زیادی هستند که به دلیل منتشر نشدن هرگونه گیم‌پلی از این بازی گلایه‌مند هستند، پس شاید این مراسم بتواند روزنه امیدی برایشان باشد. Death Stranding به طور انحصاری برای پلی استیشن ۴ و در تاریخی نامشخص عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)