خانهاخبار
لنوو خانواده‌ موتو زد را به لپ‌تاپ تبدیل می‌کند!

لنوو خانواده‌ موتو زد را به لپ‌تاپ تبدیل می‌کند!

اگر موتورولا Atrix را به خاطر داشته باشید، حتما به یاد دارید که موتورولا از یک داک برای این گوشی رونمایی کرد که گوشی را به یک لپ‌تاپ اندرویدی تبدیل می‌کرد. حال لنوو/ موتورولا قصد دارند تا یک بار دیگر این نوع داک را برای خانواده‌ی گوشی‌های ماژولار موتو زد عرضه کنند.
۱۳۹۷/۵/۱۸

موتورولا در سال ۲۰۱۱ گوشی هوشمند اندرویدی Atrix 4G را رونمایی کرد که خودش آن را «قدرتمندترین گوشی هوشمند دنیا» نامیده بود. این گوشی جزو اولین اسمارت فون‌های مجهز به پردازنده‌ی دو هسته‌ای بود و یکی از اولین گوشی‌هایی که از اسکنر اثر انگشت برای بازگشایی قفل دستگاه استفاده می‌کرد. البته این اسکنر بر خلاف سنسورهای امروزی، عملکرد بسیار بدی از خود به جا گذاشت که موتورولا را از ادامه‌ی استفاده از این سنسور منصرف کرد.

یکی دیگر از مشخصات جالب این گوشی امکان اتصال داک لپ‌تاپ به این گوشی بود که Atrix را به یک لپتاپ با نمایشگر ۱۱.۶ اینچی تبدیل می‌کرد و رابط کاربری کاملا متفاوتی نسبت به خود گوشی داشت. البته این داک در آن زمان قیمت بالایی داشت، اگر جداگانه خریداری می‌شد حدود ۵۰۰ دلار و اگر با گوشی خریداری می‌شد ۳۰۰ دلار.

image

ظاهرا موتورولا و لنوو قصد دارند بار دیگر Lapdock را برای گوشی‌های برند موتورولا عرضه کنند. ایوان بلس، افشاگر معروف، به تازگی تصویری را توییت کرده است که یک رابط کاربری مشابه رایانه را نمایش می‌دهد که گفته می‌شود کار طراحان گرافیکی لنوو است. ظاهرا این کمپانی در حال کار بر روی یک محصول جدید با نام Moto Modbook بوده یا همچنان مشغول توسعه‌ی آن است. ایوان بلس در توییت خود به این موضوع اشاره کرده است که تصویر پس زمینه‌ی موجود در تصویر با طراحی استفاده شده در خانواده‌ی موتو زد ۲ شباهت دارد. همین موضوع منجر شده این احتمال در نظر گرفته شود که توسعه‌ی این محصول متوقف شود.

image

اگر لنوو قصد توسعه‌ی موتو مادبوک را داشته باشد، ممکن است بار دیگر محصولی مشابه لپ‌داک موتورولا Atrix را شاهد باشیم. پیش از این نیز اعلام شده بود که موتو ماد 5G به زودی برای موتو زد ۳ عرضه خواهد شد که 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)