خانهاخبار
S Pen جدید سامسونگ احتمالا با سایر محصولات اندرویدی سازگاری خواهد داشت

S Pen جدید سامسونگ احتمالا با سایر محصولات اندرویدی سازگاری خواهد داشت

قلم S Pen همیشه از اصلی ترین ویژگی‌های محصولات سری نوت سامسونگ بوده و حال به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها، قصد دارند که این قلم را برای استفاده در سایر محصولات اندرویدی دیگر آماده کند.
۱۳۹۷/۵/۱۸

زمانی که اولین تلفن هوشمند سری نوت روانه بازار شد، سامسونگ ایده استفاده از قلم برای تلفن‌های هوشمند را باری دیگر مطرح‌ کرد که در ابتدا ایده چندان جالبی به نظر نمی‌رسید، اما با رشد نرم افزار و کیفیت قلم شاهد محبوبیت S Pen بودیم. تا امروز قلم S Pen تنها در سری نوت سامسونگ استفاده شده است و حتی نزدیک ترین عضو به خانواده نوت یعنی سری اس هم از این ویژگی محروم هستند. حال براساس گزارش جدید، به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد قلم S Pen که در Galaxy Note 9 خواهیم دید را به طور جداگانه برای سایر محصولات اندرویدی عرضه کند. برای جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید. 

image

کمتر از چند ساعت دیگر تا رونمایی از Galaxy Note 9 باقی نمانده و به نظر می‌رسد که موج شایعات همچنان ادامه دارد. بر اساس گزارشی تازه، سامسونگ قصد دارد که S Pen موجود در Galaxy Note 9 را به طور جداگانه عرضه کند تا سایر تلفن‌های هوشمند اندرویدی هم از آن بهزه مند شوند. می‌دانید که قلم S Pen در Galaxy Note 9 از فناوری بلوتوث برخوردار است که به کمک آن، می‌توان تلفن هوشمند را از راه دور برای دوربین، موزیک و موارد دیگر کنترل کرد. این بزرگترین تغییری است که درطی چند سال اخیر در S Pen ایجاد شده است و حال به نظر می‌رسد که کره‌ای ها قصد دارند این تجربه را برای سایر محصولات هم فراهم کند.

درحال حاضر، S Pen معمولی که در Galaxy Note 9 استفاده می‌شود به طور جداگانه با قیمت ۳۹ دلار قابل تهیه است و با وجود فناوری‌های بیشتر به کار رفته در قلم Galaxy Note 9 انتظار می‌رود که قیمت این S Pen نزدیک به مدل قبلی باشد. از لحاظ بازاریابی، این تصمیم سامسونگ کاملا مناسب بوده چرا که می‌تواند S Pen را از یک ابزار اختصاصی به یک وسیله جانبی برای تمام محصولات اندرویدی تبدیل کند و طبیعتا سود قابل توجهی به سامسونگ برسد، اما چیزی که همچنان برایمان جای سوال دارد، مواردی همچون نحوه شارژ کردن قلم، ظرفیت باتری آن و حتی کاربردهای آن برای سایر محصولات اندرویدی است. می‌دانید که نمایشگر محصولات نوت سامسونگ از فناوری خاصی برای پشتیبانی از S Pen برخوردار است؛ موردی که هیچ تلفن هوشمند اندرویدی دیگری دیده نمی‌شود، و لذا همین موضوع ما را درباره این گزارش کمی مردد می‌کند. درکل پاسخ تمامی سوال‌های ما در مراسم امشب سامسونگ مشخص خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)