خانهاخبار
مشخصات Pixel 3 XL در یک بنچمارک چینی

مشخصات Pixel 3 XL در یک بنچمارک چینی

آن‌طور که پیداست، پرچمدار Pixel 3 XL در بنچمارک چینی Master Lu فاش شده و مشخصات به‌دست آمده به عرضه این گوشی با چهار گیگابایت رم اشاره دارد.
۱۳۹۷/۵/۱۸

گوگل برای رونمایی از نسل جدید گوشی‌های پیکسل در طی چند ماه آینده برنامه‌ریزی کرده است و با نزدیک‌تر شدن به ماه اکتبر به عنوان زمان احتمالی برای معرفی Pixel 3 و Pixel 3 XL، شایعات بیشتری پیرامون پرچمداران جدید گوگل منتشر می‌شود. آن‌طور که پیداست، جدیدترین پرچمدار گوگل یعنی Pixel 3 XL در بنچمارک Master Lu فاش شده است که مشخصات نهایی این مدل را فاش می‌کند.

براساس اطلاعات به‌دست آمده، گوشی Pixel 3 XL به یک نمایشگر با رزولوشن 2K یا 1440 در 2960 پیکسل مجهز خواهد شد؛ به همین جهت، نسبت ابعاد نمایشگر 18.5 به 9 است. همچنین مشخص شده است که این مدل به چهار گیگابایت رم مجهز خواهد بود؛ شاید نسخه کوچک‌تر یعنی Pixel 3 نیز به تنها سه گیگابایت رم مجهز شود. بیشتر پرچمداران در سال 2018 به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده‌اند و اعضای جدید سری Pixel نیز از این موضوع مستثنی نخواهند بود؛ لیست مشخصات به‌دست آمده از Pixel 3 XL تأیید می‌کند که گوگل گوشی جدیدش را با چیپ‌ست اسنپدراگون 845 کوالکام به بازار ارائه می‌دهد. از جمله دیگر محصولاتی که با این تراشه در نیمه دوم سال عرضه خواهند شد، می‌توان به گلکسی نوت 9 سامسونگ اشاره نمود؛ همچنین سونی پرچمدار Xperia XZ3 را با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام ارائه خواهد داد. ضمن اینکه شیائومی و ال‌جی نیز گوشی‌های پرچمدار جدید خود را با این تراشه وارد بازار خواهند کرد.

image

نکته جالب‌توجه پیرامون پرچمداران جدید گوگل، طراحی آن‌ها است؛ غول جست‌وجو تصمیم گرفته تا پرچمدارانش را مطابق با آخرین تِرِندهای بازار موبایل طراحی نماید. همین موضوع باعث شده است تا پرچمدار Pixel 3 XL مانند دیگر گوشی‌های رده‌بالای امسال از جمله آیفون 10، هوآوی پی 20 پرو و ال‌جی G7 ThinQ در بالای نمایشگر خود بریدگی (ناچ) داشته باشد. البته ظاهرا بریدگی صفحه‌نمایش Pixel 3 XL نسبت به ناچ آیفون 10 یا هوآوی پی 20 پرو ضخیم‌تر خواهد بود که باعث تمایز نسبی طراحی این گوشی از رقبا می‌شود. گوشی Pixel 3 نیز با صفحه‌نمایش با حاشیه‌های باریک عرضه خواهد شد اما حاشیه‌ی بالای نمایشگر حفظ شده است؛ طراحی این مدل بیشتر به Pixel 2 XL شباهت دارد که سال گذشته عرضه شد.

لازم به‌ذکر است که هیچ‌یک از گوشی‌های امسال گوگل به دوربین دوگانه مجهز نخواهند شد؛ در حالی‌که هوآوی به عرضه پرچمدارانش با دوربین سه‌تایی روی آورده است و سامسونگ نیز درنظر دارد تا در نیمه اول سال 2019 پرچمدار Galaxy S10 Plus را مجهز به دوربین سه‌گانه عرضه نماید، Pixel 3 و Pixel 3 XL با یک دوربین در قاب پشتی همراه خواهند بود. البته هنوز مشخص نیست چه تغییراتی در دوربین پرچمداران 2018 گوگل اعمال خواهد شد تا عملکرد Pixel 3 به رقبایش نزدیک شود.

در رابطه با زمان معرفی دقیق پرچمداران جدید گوگل، اخیراً مشخص شده است که این شرکت از گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL در تاریخ 4 اکتبر رونمایی خواهد کرد؛ در یک وب‌سایت به اشتباه اعلام شده است که پرچمداران جدید گوگل در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد و از افراد معروف یوتیوب خواسته شده است که به تبلیغ Pixel 3 و Pixel 3 XL بپردازند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)