خانهاخبار
اولین تصویر زنده از Galaxy Note 9 پیش از معرفی

اولین تصویر زنده از Galaxy Note 9 پیش از معرفی

ساعاتی پیش اولین تصویر زنده از نسخه آبی رنگ Galaxy Note 9 سامسونگ فاش شد. این تصویر بار دیگر طراحی ظاهری پرچمدار تازه سامسونگ را به نمایش گذاشت و شایعه‌ها را درباره تغییر طراحی در موقعیت حسگر اثرانگشت موردتأیید قرار داد.
۱۳۹۷/۵/۱۸

اولین تصویر زنده از نسخه آبی رنگ پرچمدار Galaxy Note 9 ساعاتی پیش در اینستاگرام فاش شد. این تصویر مشخصا به یک دستگاه پیش تولید شده از گوشی مذکور تعلق دارد و برچسبی هم با پیغام "محرمانه، تصویربرداری ممنوع" روی پنل پشتی آن چسبانده شده است. سامسونگ پیش از این هم برخی پرچمداران خود را در رنگ آبی معرفی کرده است اما رنگ همه آن‌ها از Galaxy Note 9 در تصویر مقابل کمی روشن‌تر بوده است. البته شایان ذکر است که همه آن نسخه‌ها به اسم Coral Blue معرفی شده بودند اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این نسخه آبی پررنگ به اسم Deep Sea Blue معرفی می‌شود. از طرفی در روزهای اخیر بارها شاهد انتشار تصاویر رندری متعدد از نسخه‌های مختلف Galaxy Note 9 در رنگ‌های مختلف ازجمله آبی بوده‌ایم اما تصویر زنده آن امروز فاش شده است.

image

گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد Galaxy Note 9 خود را در 4 رنگ متفاوت مشکی، بنفش، قهوه‌ای و آبی معرفی کند و اسامی رسمی آن‌ها هم به ترتیب Midnight Black، Lilac Purple، Teddy Bear و Deep Sea Blue است. همچنین انتظار می‌رفت که نسخه دیگری هم از این فبلت سطح بالا در رنگ نقره‌ای عرضه شود اما اخیرا گزارشی در این باره منتشر شد و ادعا کرد که سامسونگ برنامه خود را برای معرفی این نسخه نقره‌ای تغییر داده است و احتمالا دیگر شاهد عرضه آن نخواهیم بود. در این تصویر فاش شده تازه بار دیگر شاهد تعبیه دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی هستیم و همچنین انتظار می‌رود که سخت افزار این ماژول مانند دوربین اصلی در Galaxy S9 Plus طراحی شده باشد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که Galaxy Note 9 به دو لنز 12 مگا پیکسلی در ماژول اصلی با دیافراگم ثابت 2.4 و متغیر 1.5 تا 2.4 مجهز می‌شود. دوربین این گوشی همچنین قادر خواهد بود ویدیوهای صحنه آهسته را با سرعت 960 فریم در ثانیه ضبط کند که نشان می‌دهد نسبت به نسل قبلی و S9 Plus هم ارتقا یافته است. این پرچمدار امروز 9 اوت (18 مرداد) رسما معرفی می‌شود و احتمالا از 24 اوت هم در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)