خانهاخبار
تصاویری از گلکسی نوت 9 در قاب‌های رنگی متفاوت قبل از معرفی رسمی

تصاویری از گلکسی نوت 9 در قاب‌های رنگی متفاوت قبل از معرفی رسمی

به دنبال انتشار خبرهای اخیر درباره Galaxy Note 9 حالا تصاویر رندری متعددی منتسب به آن منتشر شده‌اند. این تصاویر پرچمدار تازه سامسونگ را در رنگ‌ها و نماهای مختلف به نمایش می‌گذارند.
۱۳۹۷/۵/۱۸

پرچمدار Galaxy Note 9 امروز بار دیگر در چندین تصویر رندری متعدد که آن را درون قاب و اکسسوری نشان می‌دهند، فاش شد. در این تصاویر تازه شاهد به نمایش درآمدن فبلت سطح بالای سامسونگ در نماهای مختلف درون کاورهایی هستیم که فروشگاه اینترنتی MobileFun آن‌ها را به فروش می‌رساند. تصاویر پیش رو همچنین با آنچه اخیرا درباره Galaxy Note 9 منتشر شده است در یک راستا قرار دارند و اغلب مشخصات ذکر شده درباره آن را مورد تأیید قرار می‌دهند. بار دیگر باید تأکید کنیم که Galaxy Note 9 از نظر نمای ظاهری به قدری شبیه Galaxy Note 8 طراحی شده است که می‌توان آن‌ها را بدون در نظر گرفتن اختلاف‌های بسیار جزئی کاملا یکسان دانست. به نظر می‌رسد که انتقال حسگر اثرانگشت از کنار لنزها به زیر ماژول دوربین دوگانه تنها تفاوت جالب توجه در پرچمدار تازه سامسونگ باشد.

همچنین نسخه قهوه‌ای Galaxy Note 9 در این تصاویر دیده می‌شود. در اغلب خبرهای اخیر اشاره شده است که سامسونگ قصد دارد این رنگ را به اسم Teddy Brown معرفی کند و آن را تنها در برخی بازارهای مشخص به عرضه برساند. برخلاف برخی گزارش‌ها که ادعا می‌کردند از تعبیه دکمه اختصاصی بیکسبی دیگر خبری نیست، حالا در این تصاویر رندری تازه باز هم شاهد طراحی دکمه اختصاصی برای دستیار هوشمند سامسونگ در کناره بدنه دستگاه هستیم. سامسونگ قصد دارد Galaxy Note 9 را با نسخه تازه دستیار هوشمند خود به نام Bixby 2.0 معرفی کند و با بهبود قابلیت‌های این نرم افزار هوشمند جایگاه خود را در بازار هوش مصنوعی اثبات کند. انتظار می‌رود مدت زمان تأخیر اجرای عملکرد در نسخه 2.0 نسبت به اولین نسخه کمتر شده باشد و همچنین از ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری پشتیبانی کند. انتظار می‌رود که سامسونگ گوشی Galaxy Note 9 خود را به همراه لوازم جانبی متعدد ازجمله کاورها و قاب‌های محافظ مختلف عرضه کند. از طرفی برخی منابع آگاه مدعی شده‌اند این پرچمدار به قدری شبیه Galaxy Note 8 طراحی شده و از نظر ابعاد کلی شبیه آن است که کاربران Note 9 می‌توانند از قاب‌های محافظ Note 8 هم برای دستگاه هوشمند خود بهره ببرند.

گفته می‌شود پنل نمایش Galaxy Note 9 باتوجه به کاهش اندازه حاشیه‌ها نسبت به نسل قبلی بزرگ‌تر و حدودا 6.4 اینچی در نظر گرفته شده است. همچنین تازه‌ترین شایعه‌ها حاکی از آن هستند که نسخه استاندارد این مدل 128 گیگابایت حافظه داخلی  دارد و سامسونگ اصلا نسخه 64 گیگابایتی از آن توسعه نداده است. پیش بینی می‌شود سخت افزار دوربین Galaxy Note 9 تا حدودی شبیه دوربین دوگانه در Galaxy S9 Plus باشد اما از نظر نرم افزاری و مخصوصا بهره بردن از هوش مصنوعی پیشرفته‌تر باشد. درباره قلم استایلوس هم گزارش‌های متعددی منتشر شده‌اند و تقریبا همگی متفق القول هستند که قلم S از بلوتوث پشتیبانی می‌کند و کاربر قادر خواهد بود از آن برای باز کردن قفل گوشی، ثبت تصویر و همچنین کنترل پخش موسیقی استفاده کند.

Galaxy Note 9 فردا 9 اوت (18 مرداد) رسما معرفی می‌شود و انتظار می‌رود که سامسونگ آن را از 24 اوت در دسترس کاربران قرار دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)