خانهاخبار
هدایا و قیمت Galaxy Note 9 در آسیا فاش شد

هدایا و قیمت Galaxy Note 9 در آسیا فاش شد

تنها یک روز به رونمایی از Galaxy Note 9 باقی مانده و خبرهای بیشتری درباره آن منتشر می‌شوند. این بار قیمت و هدایای بسته Galaxy Note 9 در ویتنام فاش شده است و به نظر می‌رسد جزئیات آن در سایر کشورهای آسیایی هم صدق کند.
۱۳۹۷/۵/۱۷

در خلال هفته‌های اخیر بارها شاهد انتشار خبرهایی درباره قیمت احتمالی پرچمدار تازه Galaxy Note 9 سامسونگ بودیم. در ابتدا شایعه شد که این گوشی بسیار گران قیمت گذاری می‌شود اما برخی منابع هفته اخیر مدعی شدند که سامسونگ ممکن است برای افزایش فروش پرچمدار تازه خود آن را تقریبا هم قیمت با Galaxy Note 8 که نسل قبلی‌اش به شمار می‌رود، روانه بازار سازد. از طرفی سامسونگ در مقابل هیچکدام از این خبرها هیچ واکنشی نشان نداده بود.

image

حالا که تقریبا تنها یک روز دیگر تا رونمایی رسمی از این فبلت سطح بالا باقی مانده، سامسونگ درباره قیمت Galaxy Note 9 رسما اظهار نظر کرده است. سامسونگ حالا امکان پیش فروش Galaxy Note 9 را در ویتنام میسر ساخته و بدین ترتیب قیمت نهایی این محصول را هم فاش کرده است.
 

در این تصویر اسکرین شات شاهد هستیم که سامسونگ نسخه 128 گیگابایتی Galaxy Note 9 را 25 میلیون دانگ ویتنام معادل 980 دلار قیمت گذاری کرده است در حالی که نسخه 512 گیگابایتی آن 1180 دلار قیمت دارد. شایان ذکر است که این قیمت‌ها تنها به بازار ویتنام متعلق هستند و سامسونگ معمولا قیمت‌های دیگری را در سایر کشورها معرفی می‌کند. با این وجود مشاهده قیمت‌های پیش رو می‌تواند طرح کلی قیمت این مدل‌ها را حداقل در کشورهای آسیایی نشان دهد.

پرچمدار تازه Galaxy Note 9 سامسونگ علاوه بر مجهز شدن به قلم استایلوس با قابلیت‌های تازه همچنین قرار است به همراه یک استند شارژ بی سیم، تبدیل USB به HDMI برای پشتیبانی از DeX، کاور Clear View و هدفون بی سیم JBL Inspire 700 عرضه شود. البته این بسته اصلا به اندازه بسته پیشنهادی Galaxy Note 9 به همراه هدفون بی سیم AKG N60NC هیجان انگیز و ارزشمند نیست اما سامسونگ احتمالا هدایا و لوازم جانبی‌های مختلفی را برای بازارهای گوناگون در نظر گرفته است. بدین ترتیب ممکن است در کشورهای مختلف شاهد عرضه بسته‌های متفاوتی باشیم.

هدفون بی سیم JBL Inspire 700 حدودا 80 دلار ارزش دارد و استند شارژ بی سیم معمولا 30 دلار است. اکسسوری Clear View هم تقریبا 30 دلار ارزش دارد و و به نظر می‌رسد که قیمت پیشنهادی سامسونگ برای بسته Galaxy Note 9 شامل موارد مذکور بسیار مناسب باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حجت

۱۳۹۷/۵/۱۷
بیاد ایران فکر کنم قیمتش 70،000،000 برسه ؟