خانهاخبار
تصاویر جدید از گوشی شیائومی Mi 8X

تصاویر جدید از گوشی شیائومی Mi 8X

آن‌طور که پیداست، شیائومی گوشی جدید را با نام تجاری Mi 8X عرضه خواهد کرد از تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر استفاده می‌کند.
۱۳۹۷/۵/۱۷

شرکت شیائومی در تاریخ 31 مه از سه گوشی از سری Mi 8 رونمایی کرد؛ پرچمدار این شرکت که Xiaomi Mi 8 نامیده می‌شود، به حسگر اثرانگشت در قاب پشتی مجهز شده است و Mi 8 Explorer Edition با سنسور اثرانگشت درون نمایشگر و بدنه شفاف ارائه می‌شود. همچنین گوشی Mi 8 SE نیز به حسگر اثرانگشت در پنل پشتی مجهز شده است و از تراشه میان‌رده اسنپدراگون 710 کوالکام بهره می‌گیرد؛ چیپ‌ست مذکور برای کاهش فاصله توان پردازشی گوشی‌های پرچمدار و مدل‌های بالا رده از سوی کوالکام عرضه شده است. ظاهرا سازنده چینی در اندیشه عرضه یک گوشی دیگر از سری Mi 8 است که قابلیت‌های هر سه مدل پیشین را با یک‌دیگر ارائه می‌دهد.

تصویری که اخیرا از گوشی Xiaomi Mi 8X به‌دست آمده است، طراحی آشنای این مدل را به نمایش می‌گذارد؛ منبع انتشار تصویر مدعی شده است که گوشی جدید شیائومی به تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام مجهز خواهد شد و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر دارد. قاب پشتی گوشی Xiaomi Mi 8X همان انحنا و خمیدگی بدنه گوشی Xiaomi Mi 8 را دارد و چینش سنسورهای دوربین در قاب پشتی، طراحی آیفون 10 را در ذهن تداعی می‌کند. تأیید صحت اطلاعات به‌دست آمده پیرامون گوشی Xiaomi Mi 8X چندان دشوار نیست؛ مدتی پیش مشخص شد که شیائومی در حال توسعه دو گوشی با اسم‌رمز Comet و Sirius است که هر دو مدل نمایشگر OLED دارند و به چیپ‌ست مشابه اسنپدراگون 710 کوالکام مجهز شده‌اند. در حالی‌که گمان می‌رود یکی از این گوشی‌ها Xiaomi Mi 8 SE باشد، بعید نیست مدل دیگر با نام تجاری Xiaomi Mi 8X در دسترس قرار بگیرد؛ به همین جهت، می‌توان انتظار داشت که مدل Mi 8X به صفحه‌نمایش از نوع OLED مجهز شده باشد.

image

همچنین تصویر دیگری از گوشی Xiaomi Mi 8X به‌دست آمده است؛ ظاهرا لی ژوئن، رئیس شیائومی به اشتباه گوشی جدید شیائومی را فاش کرده است. البته باید توجه داشته باشید که مدل مذکور می‌تواند نسخه فتوشاپ شده پرچمدار Xiaomi Mi 8 یا Xiaomi Mi Mix 2S باشد که حسگر اثرانگشت آن حذف شده است.

هنوز نمی‌دانیم چه تفاوت‌هایی میان گوشی Xiaomi Mi 8 SE و Xiaomi Mi 8X وجود خواهد داشت؛ هرچند، ممکن است برخی از مشخصات آن‌ها مشابه باشد. Xiaomi Mi 8 SE به نمایشگر 5.88 اینچی FHD+ مجهز شده است و در بالای نمایشگر این مدل بریدگی اعمال شده که دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب را درون خود جای داده است. چهار یا شش گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه، دوربین اصلی دوگانه 12 و 5 مگاپیکسلی، دوربی سلفی 20 مگاپیکسلی و باتری 3120 میلی‌آمپر ساعت از دیگر مشخصات گوشی Xiaomi Mi 8 SE است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)