خانهاخبار
بسته پیشنهادی سامسونگ برای Galaxy Note 9 فاش شد

بسته پیشنهادی سامسونگ برای Galaxy Note 9 فاش شد

تازه‌ترین تصویر منتشر شده منتسب به Galaxy Note 9 برخی جزئیات را درباره بسته‌های پیشنهادی فروش سامسونگ فاش کرده است. به نظر می‌رسد این غول تکنولوژی قصد دارد برخی لوازم جانبی ارزشمند را در کنار این گوشی تازه با قیمت بسیار ارزان در دسترس کاربران قرار دهد.
۱۳۹۷/۵/۱۷

سامسونگ معمولا گوشی‌های سطح بالای خود را که به قیمت بسیار زیادی هم روانه بازار می‌شوند، با برخی هدایای رایگان یا ارزان‌تر از قیمت اصلی عرضه می‌کند. البته این هدایا ممکن است با توجه به نسخه موردنظر و همچنین بازار فروش متفاوت باشند. انتظار می‌رود این کمپانی تا دو روز آینده از تازه‌ترین پرچمدار خود به نام Galaxy Note 9 پرده بردارد و تا آخر ماه اوت هم آن را به همراه برخی لوازم جانبی در دسترس کاربران قرار دهد. در همین راستا تصویر زنده تازه‌ای منتسب به جعبه فروش ویژه این محصول منتشر شده است که Galaxy Note 9 را با برخی از این محصولات فاش شده به نمایش می‌گذارد.

image

 

برای مثال، سامسونگ قصد دارد در کشور هلند این جعبه را با Note 9 و V-Bucks که ارزش آن 150 دلار است، هدفون بی سیم AKG یا هردو آن‌ها به قیمت تنها 99 دلار عرضه کند. باتوجه به این موضوع که قیمت AKG Y50 BT حدودا 299 دلار است، بسته ارزشی کمپانی سامسونگ پیشنهاد مناسبی برای کاربران به نظر می‌رسد. این بسته همچنین مخصوصا برای گیمرها مناسب است و می‌توانند از آن برای بازی کردن بی وقفه با Galaxy Note 9 خود بهره ببرند.

هنوز معلوم نیست که سامسونگ برای کشورهای دیگر کدام بسته ارزشی را عرضه می‌کند اما انتظار می‌‍رود که شاهد یک جعبه ویژه با IconX هم باشیم.

 

پرچمدار Galaxy Note 9 با صفحه نمایش 6.4 اینچی و وضوح تصویر 1440 در 2960 توسعه یافته است و در دو نسخه با پردازنده کوالکام اسنپ‌‌دراگون 845 یا اگزینوس 9810 معرفی می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه افقی در پنل پشتی مجهز شود و از نظر نرم افزاری و کیفیت کلی از Galaxy S9 Plus هم بهتر عمل کند. Note 9 همچنین از 6 گیگابایت رم بهره می‌برد و در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. ظرفیت باتری آن معادل 4000 میلی آمپر ساعت گزارش شده است که از امکان شارژ بی سیم و تکنولوژی شارژ سریع نسخه 3.0 هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی احتمالا با سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.1 اوریو تا اواخر ماه اوت به بازار راه می‌یابد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)