خانهاخبار
مدل جدید اوپل اینسیگنیا به موتور 197 اسب بخاری مجهز می‌شود

مدل جدید اوپل اینسیگنیا به موتور 197 اسب بخاری مجهز می‌شود

اینسیگنیا یکی از خودروهای جذاب شرکت اوپل محسوب می‌شود. این شرکت به تازگی این خودرو را به یک موتور جدید با امکان تولید 197 اسب بخار قدرت مجهز کرده است.
۱۳۹۷/۵/۱۷

شرکت اوپل به تازگی از یک موتور جدید 1.6 لیتری مجهز به توربوشارژر رونمایی کرده است که در اوپل اینسیگنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این موتور قدرت گران‌ترین نسخه اوپل اینسیگنیا را تامین می‌کند. این موتور قدرتی برابر با 197 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این خودرو در یک نمونه قدرتمندتر مجهز به موتور 207 اسب بخاری دیزلی نیز به فروش می‌رسد.

image

قدرت تولیدی این موتور به وسیله یک جعبه دنده 6 سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. سرعت اوپل اینسیگنیا در مدت زمان 7.7 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو برابر با 235 کیلومتر بر ساعت است. اوپل با استفاده از فیلترهای مخصوص موفق شده میزان تولید گازهای آلاینده این موتور را کاهش دهد. گشتاور تولیدی این موتور 1.6 لیتری برابر با 208 نیوتون متر در دور موتور 1650 دور در دقیقه است.

image

علاوه بر این موتور در نمونه جدید اوپل اینسیگنیا از نسل جدید سیستم‌های اطلاعات و سرگرمی این شرکت استفاده شده است. خریداران می‌تواند این خودرو را با سیستم استاندارد "مولتی مدیا" و یا سیستم پیشرفته‌تر "مولتی مدیا Navi Pro" سفارش دهند. این سیستم به نمایشگر لمسی 8 اینچی مجهز می‌شود و از کیلومترشمار جدید نیز بهره می‌برد. این خودرو در بالاترین نسخه خود دارای سیستم هد‌آپ دیسپلی است. نسخه مجهز به موتور جدید 1.6 لیتری در کشور آلمان با قیمت پایه 35,195 یورو به فروش می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)