هیوندای قصد دارد محصولات خود را با طراحیهای جذابتری در مقایسه با شرکت ایتالیایی آلفارومئو تولید و روانه بازار کند. در مصاحبهای که معاون رییس بخش طراحی هیوندای، Sangyup Lee با Automotive News انجام داده است، به این نکته اشاره کرده که هیوندای به دنبال بهبود طراحی محصولات خود است.
به اعتقاد Lee هدف این برند دستیابی به طراحی احساس گرا و احساسیتر است. معاون رئیس بخش طراحی هیوندای در گذشته در طراحی نسل پنجم خودروی مفهومی شورلت کامارو، شورلت کوروت C6 استینگری و بنتلی EXP 10 اسپید 6 مشارکت داشته است. در حال حاضر طراحی محصولات این برند کرهای به یکدیگر شباهت زیادی دارند.
به نظر میرسد هیوندای قصد دارد در آینده این موضوع را تغییر دهد. بر اساس اعلام Lee هر یک از محصولات آینده هیوندای دارای شخصیت جداگانهای خواهند بود. در حالی که نحوه طراحی جلو پنجره خودروهای این شرکت کرهای تغییر نمیکند، طراحی کلی هر یک از محصولات این کمپانی با تغییراتی همراه خواهد بود.
زبان طراحی جدید هیوندای با رونمایی از خودروی مفهومی Le Fil Rouge در نملیشگاه خودروی ژنو در اوایل سال جاری میلادی، معرفی شد. به اعتقاد Lee خودروهای ایتالیایی مانند آلفارومئو و مازراتی از طراحی بسیار جذابی بهره میبرند. به نظر وی شرکتهای بزرگ آلمانی نیز برای طراحی محصولات خود از تولیدات برندهای ایتالیایی الهام میگیرند، البته نمیتوان در این رابطه اظهار نظر قطعی کرد.
در حال حاضر هیوندای به عنوان یک شرکت تولیدکننده محصولات اقتصادی در صنعت خودرو شناخته میشود. Sangyup Lee اعلام کرده این برند کرهای قصد دارد در آینده این موضوع را تغییر دهد و خودروهای این شرکت به علت قیمت مناسب و طراحی جذاب در میان علاقهمندان به این صنعت شناخته شود.