خانهاخبار
تصاویر تبلیغاتی‌ Galaxy Note 9، اطلاعات تازه‌ای را نشان می‌دهند

تصاویر تبلیغاتی‌ Galaxy Note 9، اطلاعات تازه‌ای را نشان می‌دهند

امروز شاهد منتشر شدن تصاویر تبلیغاتی تازه ای از Galaxy Note 9 در اینترنت هستیم که در آن، اطلاعات تازه ای از قلم و دوربین دیده می‌شود.
۱۳۹۷/۵/۱۷

تنها دو روز دیگر تا رونمایی رسمی از جدیدترین پرچمدار سامسونگ یعنی Galaxy Note 9 باقی مانده است ‌و حتی در همین بازه کم زمانی، به نظر می‌رسد که بازار شایعات این تلفن هوشمند مورد انتظار، همچنان داغ است. شاید با خود بگویید که دیگر تمام اطلاعات پیرامون Galaxy Note 9 را می‌دانید، اما به هرحال در نظر داشته باشید که هشتمین پرچمدار سری نوت، قطعا یکی از مهمترین مجصولات سال ۲۰۱۸ است و نگاه بسیاری به دنبال آن است. همانطور که گفتیم، Galaxy Note 9 در آستانه رونمایی است و درست دو روز قبل از این رویداد، چند تصویر متعلق به این محصول و ویژگی‌های آن منتشر شده که در ادامه بررسی خواهیم کرد. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

درحال حاضر، شش تصویر تبلیغاتی از Galaxy Note 9 منتشر شده که در آن شاهد جزییات کامل ویژگی‌های این محصول جدید کره‌ای ها هستیم. دو تصویر اول متعلق به ویژگی اصلی سری نوت سامسونگ یعنی قلم S Pen می‌شود. در این تصویر به وضوح می‌توان دید که سامسونگ، استفاده از فناوری بلوتوث در S Pen را تایید کرده است؛ فناوری که به گفته این تصویر، کنترل کردن دوربین، اسلایدهای یک ارائه و برخی برنامه‌ها را بدون نیاز به موبایل به دست بگیرید. همچنین به نظر می‌رسد که ویژگی‌ Live Messages که برای اولین بار در Galaxy Note 8 دیده شد در این محصول بکار خواهد رفت. در نهایت اشاره شده که حساسیت این قلم جدید معادل ۴۰۹۶ درجه خواهد بود که موجب بهبود تجربه استفاده از قلم بر روی صفحه Galaxy Note 9 می‌شود. درکل بسیار مشتاقیم تا ببینیم که این قلم در تجربه کاربری ما چه تاثییراتی خواهد داشت. 

image

تصویر دیگر‌ نیز متعلق به شعارهای سامسونگ برای قدرت فوق العاده بالای این محصول است. قطعا وقتی نزدیک به ۱۰۰۰ دلار بابت خرید یک تلفن هوشمند پرداخت می‌کنید، انتظار مشخصاتی فوق العاده و عملکردی کم نقص را خواهید داشت و شک نداریم که Galaxy Note 9 در این زمینه کاملا سربلند خواهد بود. حال اجازه دهید درباره دوربین این محصول صحبت کنیم. همانطور که انتظار داشتیم، ‌Galaxy Note 9 درست همانند سری S9 از دوربینی با قابلیت تغییر گشودگی لنز برخوردار است که در شرایط نوری مختلف، تصاویری روشن تر و با کیفیت تر را به کاربر می‌دهد، اما ویژگی جدیدی که در پرچمداران سری اس سامسونگ وجود ندارد، قابلیت هوش مصنوعی برای دوربین است. مدتی می‌شود که شرکت‌هایی مانند هواوی و الجی، از فناوری هوش مصنوعی دوربین استفاده می‌کنند که معمولا برای انتخاب بهترین تنظیمات جهت عکاسی استفاده می‌شود. حال سامسونگ با پیروی از رقبای خود، ویژگی هوش مصنوعی دوربین که به نظر Intelligent Camera نام دارد را به جدیدترین پرچمدار خود خواهد آورد. 

image

درنهایت به ویژگی Samsung DeX برای تبدیل کردن Galaxy Note 9 به یک ‌کامپیوتر اشاره شده که جزییاتی تازه را در اختیار ما می‌گذارد.‌ در پرچمداران فعلی سامسونگ، کاربر باید از پایه مخصوصی برای تبدیل کردن دستگاه به کامپیوتر شخصی استفاده کند که قطعا هزینه‌ای جداگانه را به همراه خواهد داشت و به همین جهت، شاید کمتر کسی به آن توجه کند. حال به نظر می‌رسد که Galaxy Note 9 می‌تواند تنها با اتصال یک کابل ساده به مانیتور، به یک کامپیوتر شخصی تبدیل شود که قطعا کاربران را بیشتر از گذشته به استفاده از DeX تشویق خواهد کرد. درکل این‌ها ویژگی‌هایی هستند که به احتمال فراوان در پرچمدار جدید سامسونگ یعنی Galaxy Note 9 خواهیم دید؛ حال فقط باید منتظر ماند تا سامسونگ به طور رسمی، این محصول را رونمایی و عرضه کند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)