خانهاخبار
پرچمدار Mi 8 شیائومی در مرحله پیش فروش

پرچمدار Mi 8 شیائومی در مرحله پیش فروش

شیائومی در ماه ژوئن پرچمدار Mi 8 را رسما معرفی کرد. این گوشی بعد از دوماه هنوز عرضه نشده است اما برخی فروشگاه‌های اینترنتی صفحه پیش فروش آن را فعال کرده‌اند.
۱۳۹۷/۵/۱۶

پرچمدار Mi 8 شیائومی هنوز وارد شعبه سازنده در کشور فرانسه نشده اما در برخی فروشگاه‌ها دیده شده است. این صفحه‌ها که کاملا موثق به نظر می‌رسند، در مرحله پیش فروش قرار دارند و به تاریخ مشخصی برای آغاز عرضه گوشی مذکور اشاره نمی‌کنند. در همه این صفحه‌ها عبارت "به زودی" برای آغاز فروش Mi 8 درج شده است.

نسخه 64 گیگابایتی گوشی Mi 8 شیائومی در وب‌سایت‌های Amazon و Topchat به قیمت 500 یورو پیش فروش می‌شود. فروشگاه Topchat قصد دارد همچنین نسخه 128 گیگابایتی این گوشی را هم عرضه کند و قیمت آن را معادل 560 یورو اعلام کرده است. در حال حاضر این گوشی تنها در رنگ‌های مشکی و آبی تیره در وب‌سایت‌های فروشگاهی در دسترس قرار گرفته است.

یکی از مدیران تالارهای گفتگوی Mi از ماه ژوئن ادعا کرده بود که گوشی Mi 8 در فرانسه، روسیه و برخی دیگر از کشورها در دسترس قرار گرفته اما گزارش پیش رو تنها سندی است که از آن زمان تا به حال برای تأیید این ادعا منتشر شده است. درواقع می‌توان گفت که Xiaomi Mi 8 هنوز عرضه نشده است.

پرچمدار Mi 8 شیائومی صفحه نمایش 6.21 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 2248 دارد و در طراحی ظاهری‌اش از آیفون 10 با بریدگی حاشیه الهام گرفته شده است. این گوشی در ابعاد 154.9 × 74.8 × 7.6 میلی متر طراحی شده است و 175 گرم وزن دارد. شیائومی آن را در سه نسخه 64، 128 و 256 گیگابایتی معرفی کرده است که همگی از 6 گیگابایت رم بهره می‌برند. Mi 8 همچنین از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد و به طور پیش فرض به سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو مجهز شده است. همچنین ظرفیت باتری آن 3400 میلی آمپر گزارش شده و دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و چینش عمودی در پنل پشتی آن تعبیه شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)