خانهاخبار
سامسونگ طراحی گوشی Galaxy S10 را تغییر نمی‌دهد

سامسونگ طراحی گوشی Galaxy S10 را تغییر نمی‌دهد

آن‌طور که پیداست، برخی از کارمندان سامسونگ همچنان از طراحی پرچمداران فعلی شرکت متبوع خود رضایت دارند و امیدوارند که این طراحی در پرچمداران آینده نیز تکرار شود.
۱۳۹۷/۵/۱۶

سامسونگ برای معرفی آخرین پرچمدار خود در سال 2018 آماده می‌شود؛ Galaxy Note 9 به عنوان جانشین گلکسی نوت 8 در تاریخ 18 مرداد معرفی خواهد شد. پس از معرفی این مدل، کره‌ای‌ها روی توسعه و طراحی پرچمدار بعدی خود از سری Galaxy S متمرکز خواهند شد و با وجود شایعات مختلف که Galaxy S10 را به یک گوشی موردانتظار در سال 2019 مبدل ساخته است، به‌نظر می‌رسد که طراحی این محصول تغییر چندانی نسبت به نسل قبل ندارد!

یک منبع مطلع در چین اعلام کرده است که برخی از کارمندان سامسونگ از رویه فعلی این شرکت برای طراحی محصولات جدیدش حمایت کرده‌اند؛ به عبارت بهتر، کارمندان سامسونگ مدعی هستند که طراحی فعلی محصولات شرکت متبوع‌شان مناسب است و نیازی به تغییر آن وجود ندارد. البته خوش‌بختانه هنوز هیچ تصمیم قطعی پیرامون طراحی پرچمداران سری Galaxy S10 گرفته نشده است؛ هرچند پیش‌تر نیز ادعا شده بود که جانشین Galaxy S9 تفاوت چشمگیری با نسل قبل ندارد! لازم به‌ذکر است که طراحی فعلی پرچمداران سامسونگ با عرضه سری Galaxy S8 رواج یافت.

image

البته اگر سامسونگ به دنبال اعمال تغییرات چشمگیر در پرچمدار جدیدش نباشد، به‌نظر می‌رسد که سرنوشت پرچمداران Galaxy S10 را تغییر خواهد داد؛ در حالی‌که بسیاری به جانشین Galaxy S9 به عنوان یک منجی برای بهبود فروش گوشی‌های سامسونگ نگاه می‌کنند و انتظارات مختلفی از این محصول دارند، کره‌ای‌ها با عدم اعمال تغییرات گسترده در پرچمداران سری Galaxy S10 فروش کم‌تر از انتظار را برای آن‌ها رقم خواهند زد! Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus که در اوایل سال جاری عرضه شده بود، به هیچ عنوان نتوانسته‌اند فروش قابل قبولی داشته باشند؛ هر دو محصول از نظر طراحی مشابه با Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus هستند و تغییرات سخت‌افزاری که در این مدل‌ها اعمال شده است، چندان گسترده نیست.

صرف‌‍نظر از اینکه سامسونگ چه تغییراتی را در طراحی پرچمدار آینده خود اعمال خواهد کرد، شایعه شده است که سری Galaxy S10 به قابلیت‌هایی از جمله حسگر اثرانگشت درون نمایشگر اولتراسونیک و سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی مجهز خواهد شد؛ هرچند، این تغییرات باعث شده است تا کره‌ای‌ها به فکر حذف حسگر تشخیص عنبیه از گوشی‌های پرچمدار جدید خود باشند. سامسونگ گمان می‌کند که با وجود حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش نیازی به تعبیه حسگر تشخیص عنبیه چشم در پرچمداران جدیدش وجود ندارد؛ این ویژگی از زمان Galaxy Note 7 به پرچمداران سامسونگ راه پیدا کرده بود و Galaxy S9 نیز به حسگر تشخیص عنبیه چشم مجهز شده است.

در سال آینده، احتمالا شاهد رونمایی از سه گوشی 5.8 اینچی، 6.1 اینچی و 6.5 اینچی از سری Galaxy S10 خواهیم بود که حداقل یک مدل از آن‌ها از دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد؛ دوربین سه‌تایی با عرضه Huawei P20 Pro در اوایل بهار رواج یافت و حال سازندگان مختلف از جمله سامسونگ، اپل و حتی ال‌جی به دنبال عرضه محصولاتی با این ویژگی هستند. البته گلکسی نوت 9 که تا چند روز دیگر به صورت رسمی معرفی خواهد شد، همچنان از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد اما ممکن است LG V40 تا پایان سال با دوربین سه‌گانه به بازار عرضه شود. اپل نیز آیفون‌های 2019 خود را با این قابلیت ارائه خواهد داد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۵/۱۸
وقتی بهترین طراحی رو داره چرا تغییر بده شما برو به هنگ جی برس که داره از تمام بازار ها میره بیرون و فن های آماتور اندکش هم مثل خودت اطلاعاتشون روز به روز پایین تر میاد هر چند از اول هم چیزی بارت نبود. البته فنی به آماتوری حمید خالی بند تو این سایت وجود نداره با هزار تا اسم هم نظر میده فک کنم داری 8 سال رو رد میکنی
Hang Is Good

رضا

۱۳۹۷/۵/۱۶
دیگه سامهنگه دیگه اولش از لین بلوف هل زباد میزنه آخر آخرش هیچی نمیشه دقیقا مثل جریان تغییر دیافراگم اس 9 پلاس که یه چیز غیر کاربردی و الکیه دقیقا یکی از فن هاشم تو همین سایت عین خود شرکتشه چاخانه آقای سعید معرف حضور همه هست