خانهاخبار
آیپد پرو 2018 اپل نمایشگر متفاوتی نسبت به نسل قبل دارد

آیپد پرو 2018 اپل نمایشگر متفاوتی نسبت به نسل قبل دارد

با توجه به فایل‌های به‌دست آمده از سیستم‌عامل iOS 12 احتمالا آیپدهای پرو جدید نمایشگری با گوشه‌های گرد خواهند داشت؛ مانند آنچه در آیفون 10 دیده بودیم.
۱۳۹۷/۵/۱۴

طراحی تبلت‌ها در طی چند سال اخیر چندان تغییر پیدا نکرده است اما با ترند شدن گوشی‌های هوشمند بدون حاشیه، می‌توان انتظار داشت که وضعیت فعلی دستخوش تغییر شود. سامسونگ اخیرا از تبلت Galaxy Tab S4 رونمایی کرده است که حاشیه‌های باریکی در اطراف صفحه‌نمایش خود دارد و البته این تغییرات باعث شده است تا کره‌ای‌ها از ارائه حسگر اثرانگشت به همراه تبلت جدید خود صرف‌نظر نمایند.

حال نیز مشخص شده است که کوپرتینویی‌ها به شیوه‌ای مشابه آیپدهای پرو 2018 خود را با طراحی بدون حاشیه ارائه می‌دهند؛ براساس شایعات، آیپدهای جدید اپل طراحی بدون حاشیه خواهند داشت و فاقد دکمه‌ی Home هستند. در نتیجه این تغییر، آیپدهای پرو امسال شرکت آمریکایی فاقد حسگر اثرانگشت Touch ID هستند و اپل آن‌ها را به سیستم تشخیص چهره Face ID مجهز نموده. تغییراتی که اپل در آیپدهای پرو جدیدش اعمال خواهد کرد، مدتی پیش در سیستم‌عامل iOS 12 فاش شد؛ به همین جهت از بابت این تغییرات اطمینان داریم.

image

بررسی‌های بیشتر در فایل‌های موجود در نسخه آزمایشی سیستم‌عامل iOS 12 نشان می‌دهد که طراحی صفحه‌نمایش در آیپدهای پرو جدید اپل دستخوش تغییر شده است؛ آن‌طور که پیداست، صفحه‌نمایش آیپدهای 2018 کوپرتینویی‌ها گوشه‌های گرد خواهد داشت و دیگر خبری از نمایشگر کاملا مستطیلی نیست. اعمال چنین تغییری در نمایشگر آیپدهای پرو 2018 اپل دور از انتظار نبود؛ مشابه آن‌را پیش‌تر در نمایشگر آیفون 10 دیده بودیم و همچنین تمامی آیفون‌های 2018 اپل با صفحه‌نمایش با گوشه‌های گرد عرضه خواهند شد. با ایجاد مدل آزمایشی از تغییرات احتمالی آیپدهای پرو در شبیه‌ساز سیستم‌عامل iOS، می‌توان به طراحی مدل 2018 آیپد پرو 10.5 اینچی و 12.9 اینچی پی برد؛ البته ممکن است شرکت اپل این تغییرات را به شیوه کاملا متفاوتی در آیپدهای جدیدش پیاده‌سازی نماید.

فایل تازه به‌دست آمده به یک محصول با شماره مدل J3xx اشاره دارد که می‌تواند شماره مدل آیپد پرو 2018 باشد. همچنین فایل مشابهی برای گوشی ارزان‌قیمت 2018 اپل وجود دارد که نشان می‌دهد آیفون LCD جدید اپل با طراحی مشابه با آیفون 10 به بازار عرضه خواهد شد. 

در حال‌حاضر، مشخص نیست آیپدهای پرو جدید اپل چه زمانی معرفی خواهند شد اما برخی مدعی شده‌اند که آیپد پرو 10.5 اینچی و 12.9 اینچی جدید در سه ماهه پایانی سال 2018 ارائه می‌شود. جدا از آیپدهای پرو و آیفون‌های جدید، انتظار می‌رود که نسخه جدید مک‌ مینی با پردازنده بهبود یافته ارائه شود و همچنین برخی شایعات به عرضه مک‌بوک ایر 13 اینچی جدید اپل با صفحه‌نمایش رتینا اشاره دارد؛ مک‌بوک ارزان‌قیمت اپل کم‌تر از 1000 دلار قیمت خواهد داشت و به پردازنده Kaby Lake Refresh مجهز شده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمدرضا

۱۳۹۷/۵/۱۵
همون مک بوک به اصطلاح ارزون داخل ایران نزدیک به 10 میلیون یا بیشتر به فروش می رسه .