خانهاخبار
طراحی احتمالی OnePlus 6T یا OnePlus 7 چگونه خواهد بود؟

طراحی احتمالی OnePlus 6T یا OnePlus 7 چگونه خواهد بود؟

در صورتی‌که شرکت وان‌پلاس بخواهد پرچمدار جدیدی را تا پایان سال 2018 معرفی نماید، احتمالا OnePlus 6T را به یک بریدگی کوچک و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر مجهز خواهد کرد.
۱۳۹۷/۵/۱۴

شرکت‌های مختلف چینی برای رونمایی از محصولات جدید خود آماده می‌شوند و اطلاعاتی که اخیرا از چین به‌دست آمده است، طراحی احتمالی پرچمدار آینده شرکت OPPO یعنی OPPO R17 را به نمایش می‌گذارد. آن‌طور که پیداست، گوشی جدید OPPO حاشیه‌های باریکی در اطراف نمایشگر خود دارد؛ البته حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش اندکی ضخیم است و کوچک‌ترین بریدگی که تاکنون در گوشی‌های هوشمند دیده بودید، در بالای صفحه‌نمایش اعمال شده است. طراحی کلی گوشی OPPO R17، پرچمدار Essential Phone را در خاطر تداعی خواهد کرد. همچنین شایعات نشان می‌دهد که مدل مذکور به حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش مجهز خواهد شد و به همین جهت خبری از سنسور اثرانگشت در قاب پشتی نیست. اما افشای گوشی OPPO R17 چه ارتباطی با پرچمدار آینده شرکت OnePlus دارد؟

image

شرکت OnePlus و OPPO تحت‌ مالکیت برند چینی BBK Electronics هستند و با وجود اینکه هر دو شرکت به صورت مجزا فعالیت می‌کنند، با یک‌دیگر همکاری‌ دارند. به عنوان مثال، گوشی OnePlus One شباهت زیادی به مدل OPPO Find 7 داشت و OnePlus X نیز ظاهر OPPO Mirror 5 را در خاطر تداعی می‌کرد. همچنین اگر گوشی‌های شرکت OPPO را دیده باشید، احتمالا OnePlus 5T (پرچمدار وان‌پلاس برای نیمه دوم سال 2017) را با گوشی OPPO R11 یا OPPO R11S Plus اشتباه خواهید گرفت. همچنین جدیدترین پرچمدار وان‌پلاس که OnePlus 6 نامیده می‌شود، شباهت غیرقابل‌انکاری با OPPO R15 دارد.

image

با توجه به طراحی مشابه محصولات شرکت OnePlus و OPPO می‌توان پیرامون طراحی احتمالی جانشین OnePlus 6 جزئیاتی را ارائه دهد؛ اگر شرکت مذکور در حال توسعه گوشی جدیدی باشد و آن‌را تا پایان سال 2018 معرفی کند، احتمالا OnePlus 6T به گوشی OPPO R17 شباهت خواهد داشت. همچنین در صورتی‌که شرکت مذکور از معرفی نسخه ارتقا یافته پرچمدار OnePlus 6 صرف‌نظر نماید و به رونمایی از یک گوشی در سال 2018 اکتفا کند، بعید نیست طراحی OnePlus 7 مشابه با پرچمدار جدید شرکت OPPO باشد.

به همین جهت شاید پرچمدار آینده شرکت OnePlus به حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش مجهز شده باشد. استفاده از سنسور اثرانگشت در زیر نمایشگر به‌زودی به یک تِرِند تبدیل خواهد شد و سازندگان مختلف برای رونمایی از محصولات آینده خود با این فناوری آماده می‌شوند؛ هوآوی تاکنون گوشی Mate RS پورش دیزاین را با سنسور اثرانگشت درون نمایشگر معرفی کرده است و از سوی دیگر، شیائومی نیز فبلت Mi 8 Explorer Edition را با این قابلیت ارائه می‌دهد. همچنین سامسونگ نیز درنظر دارد تا پرچمدار آینده خود برای نیمه دوم سال 2019 را به حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش مجهز کند؛ محصولی که براساس شایعات، Galaxy S10 نامیده خواهد شد.

image

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری احتمالی OnePlus 6T یا OnePlus 7 اطلاعات چندانی وجود ندارد اما بعید نیست که نسخه ارتقا یافته OnePlus 6 به بازار عرضه شود؛ مدتی پیش یک افشاگر که لیست پرچمداران جدید را در نیمه دوم سال 2018 منتشر کرده بود، مدعی شد که OnePlus 6T در نیمه ماه نوامبر معرفی می‌شود. سال گذشته، شرکت چینی نسخه جدید پرچمدار OnePlus 5 را با طراحی متفاوت ارائه نمود که شباهت بیشتری به پرچمداران دیگر بازار داشت؛ OnePlus 5T به صفحه‌نمایش کشیده با نسبت ابعاد 18:9 مجهز شده بود و حاشیه‌های باریکی در اطراف نمایشگر خود داشت. اما امسال کاملا مطمئن نیستیم که در صورت تمایل OnePlus به توسعه نسخه ارتقا یافته OnePlus 6، چه تفاوت‌هایی در این گوشی لحاظ خواهد شد؛ حتی در صورتی‌که این تفاوت‌ها چندان زیاد نباشد، سنسور اثرانگشت درون صفحه‌نمایش می‌تواند به به فروش OnePlus 6T کمک نماید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)