خانهاخبار
طراحی گوشی HTC U12 Life فاش شد؛ دوربین دوگانه و حاشیه‌های باریک

طراحی گوشی HTC U12 Life فاش شد؛ دوربین دوگانه و حاشیه‌های باریک

کمپانی تایوانی اچ تی سی مدت‌هاست که در بخش موبایل با مشکلات مهمی مواجه شده است اما ظاهرا همچنان تلاش می‌کند تا میان‌رده‌های بیشتری روانه بازار کند. به نظر می‌رسد که سری‌ گوشی‌های U Life این سازنده همچنان تولید شوند و مدل بعدی که اچ تی سی معرفی می‌کند، U12 Life نام گیرد.
۱۳۹۷/۵/۱۴

اولین خبر منتسب به گوشی U12 Life ابتدا هفته گذشته منتشر شد و حالا شاهد فاش شدن تصویر طراحی اولیه آن هستیم. در این تصویر شماتیک که نمای روبرو و پشت گوشی مذکور را به نمایش می‌گذارد، شاهد تعبیه دوربین اصلی با لنزهای دوگانه (احتمالا 16 و 5 مگا پیکسلی) هستیم. این لنزها به صورت عمودی در گوشه بالا سمت چپ تعبیه شده‌اند و حسگر اثر انگشت هم کمی پایین‌تر در میانه عرض پنل قرار گرفته است.

image

پس از معرفی و عرضه آیفون 10 اپل با بریدگی حاشیه در صفحه نمایش آن بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند مانند هوآوی از این ترند پیروی کردند اما اچ تی سی هنوز هیچ گوشی تازه‌ای را با طراحی ناچ معرفی نکرده است و با توجه به تصویر پیش رو به نظر می‌رسد که اصلا چنین قصدی هم ندارد. با توجه به گزارش قبلی انتظار می‌رود گوشی HTC U12 Life به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 636، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود و همچنین از طراحی ظاهری رایج میان رده‌های معمول بازار بهره ببرد.

image

علاوه بر این گفته می‌شود که میان رده تازه اچ تی سی صفحه نمایش بزرگ 6 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس 2160 در 1080 و حاشیه‌های نه چندان ضخیم دارد و ظرفیت باتری‌اش هم 3600 میلی آمپر ساعت است. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات مفصلی درباره این گوشی در دست نداریم و نمی‌دانیم اچ تی سی قصد دارد آن را چه زمانی معرفی کند اما از آنجا که نسل قبلی به نام U12 Life در نوامبر رونمایی شد، ممکن است کمپانی سازنده همین بازه زمانی را برای معرفی U12 Life هم در نظر گرفته باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۷/۵/۱۵
تصاویر در اپلیکیشن شما عموما بارگذاری نمیشوند