خانهاخبار
بازگشت لیندا همیلتون به فیلم جدید ترمیناتور

بازگشت لیندا همیلتون به فیلم جدید ترمیناتور

در عکسی که به تازگی توسط پارامونت پیکچر منتشر شده، لیندا همیلتون در نقش سارا کانر به فیلم های ترمیناتور باز می‌گردد.
۱۳۹۷/۵/۱۳

اگر طرفدار فیلم‌های با ژانراکشن و علمی – تخیلی باشید محال ممکن است سری فیلم‌های ترمیناتور را ندیده باشید و شخصیت‌های آن‌ها را نشناسید.

در همه سری فیلم‌های ترمیناتور شخصیتی به نام آرنولد شوارتزنگر را می‌بینیم که نقش یک قاتل حرفه‌ای را بازی می‌کند اما خبری که در مورد جدیدترین نسخه این فیلم همه را هیجان‌زده کرد بازگشت لیندا همیلتون است. در عکسی که توسط Paramount Pictures منتشر شده، که مربوط به جدیدترین قسمت فیلم ترمیناتور است و هنوز نام‌گذاری نشده و آن را در ادامه مشاهده می‌کنید، عکسی از لیندا همیلتون در کنار دو بازیگر دیگر مشاهده می‌شود.

سارا کانر کیست؟ اگر ترمیناتور را دیده باشید محال است اسم سارا کانر به گوشتان نخورده باشد. سارا کانر یکی از شخصیت‌های مطرح فیلم‌های ترمیناتور است که مادر جان کانر در فیلم است. لیندا همیلتون از ابتدا این نقش مهم را در اولین نسخه فیلم به کارگردانی جیمز کامرون بر عهده گرفت و در دو قسمت دیگر هم ایفای نقش کرد اما بعد از آن و از سال 1996 در سری‌های جدید خبری از آن و سارا کانر نبود تا اینکه، با توجه به عکسی که منتشر شده، در نسخه 2019 فیلم شاهد حضور دوباره سارا کانر و ایفای نقش آن توسط لیندا همیلتون هستیم.

در عکس منتشر شده دو شخصیت زن دیگر را هم می‌بینیم؛ مکنزی دیویس، که با فیلم‌های ژانر علمی – تخیلی غریبه نیست و نقشی را در فیلم  Blade Runner 2049 بر عهده داشت، و ناتالیا ریز که گفته می‌شود فیلم بر اساس نقش او شکل می‌گیرد و نقش دختری جوان در مکزیکو سیتی را بازی می‌کند که در جنگی گرفتار می‌شود که بر اساس قیام ربات‌ها شکل گرفته.

در حالی که جیمز کامرون مشغول ساخت داستان‌های دنباله‌دار Avatar است کارگردانی فیلم به عهده کارگردان فیلم Deadpool یعنی تیم میلر قرار گرفته است.

ترمیناتور جدید قرار است 22 نوامبر 2019 (1 آذر 1398) اکران عمومی ‌شود. شما ترمیناتورها را دیده‌اید و با شخصیت سارا کانر آشنا هستید؟

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

yh

۱۳۹۷/۵/۱۶
لیندا همیلتون شناسنامه ترمیناتور هستش و نقش آفرینی های این بازیگر در ترمیناتور یک و دو بود که این سری فیلم رو ماندگار کرد به یکباره چرا کنار گذاشته شد رو نمیدونم....هیچ سارا کانری دلچسب تر از ساراکانر ترمیناتور 2 با ابزیگری لیندا همیلتون نشد

mehdi

۱۳۹۷/۵/۱۳
عاشق سری فیلم های ترمیناتور هستم قسمت 1 و 2 فیلم کلی برام خاطره انگیز هست یادش بخیر

Pourya

۱۳۹۷/۵/۱۳
این فیلم عالیه، فیلم خاطره انگیزی هست