خانهاخبار
زمان معرفی گوشی بدون حاشیه Xiaomi Mi Mix 3 مشخص شد

زمان معرفی گوشی بدون حاشیه Xiaomi Mi Mix 3 مشخص شد

پوستر تبلیغاتی فاش شده، حاکی از آن است که شیائومی در تاریخ 15 سپتامبر از گوشی بدون حاشیه Mi Mix 3 رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۷/۵/۱۳

شرکت شیائومی با معرفی خانواده Mi Mix با طراحی بدون حاشیه، نقش مهمی را در تغییر رویه سازندگان گوشی‌های هوشمند ایجاد نمود؛ به‌طوری‌که اکنون این سازنده از رقبای خود در زمینه عرضه گوشی‌های هوشمند با طراحی بدون حاشیه عقب‌تر است. شرکت Vivo و OPPO اخیرا محصولاتی را معرفی کرده‌اند که هیچ حاشیه‌ای در اطراف نمایشگر خود ندارند؛ هر دو سازنده با انتقال دوربین سلفی به پشت بدنه یا مخفی‌سازی آن در لبه‌ی بالای گوشی توانسته‌اند بیشترین فضای ممکن را از پنل جلوی دستگاه به صفحه‌نمایش اختصاص دهند.

image

پوستر تبلیغاتی فاش شده از گوشی Mi Mix 3

حال به‌نظر می‌رسد که شرکت چینی شیائومی درنظر دارند با پیروی از رقبای خود، محصولی بدون حاشیه را ارائه دهد. پرچمدارانی که پیش‌تر از سری Mi Mix عرضه شده است، در پایین صفحه‌نمایش خود حاشیه دارند؛ هرچند حاشیه‌ی بالای نمایشگر آن‌ها حذف شده است. با این‌حال، تصویر جدیدی به‌دست آمده است که نشان می‌دهد فبلت Mi Mix 3 واقعا بدون حاشیه خواهد بود و نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه بالایی را ارائه می‌دهد.

در تصویر به‌دست آمده که احتمالا یک پوستر تبلیغاتی باشد، به تاریخ 15 سپتامبر برای رونمایی از گوشی جدید شیائومی Mi Mix 3 اشاره می‌شود. زمان اعلام شده با تصویری که پیش‌تر به‌دست آمده بود، هم‌خوانی دارد؛ با مقایسه تصاویر فاش شده، می‌توان دریافت که دوربین سلفی در لبه‌ی بالای گوشی مخفی خواهد شد و تنها زمانی فعال می‌شود که کاربر به آن نیاز داشته باشد. ایده‌ای که شیائومی برای طراحی جانشین Mi Mix 2S درنظر گرفته، مانند گوشی Vivo NEX است؛ البته گوشی OPPO Find X طراحی متفاوت‌تری را ارائه می‌دهد. OPPO با بهره‌گیری از یک قاب کشویی، دوربین سلفی و دوربین اصلی را مخفی کرده است و زمانی‌که بخواهید عکس سلفی بگیرید، قاب کشویی بالا آمده و دوربین سلفی ظاهر می‌شود.

image

پوستر تبلیغاتی مربوط به گوشی جدید شیائومی

لازم به‌ذکر است که شرکت شیائومی در صورت رونمایی از گوشی Mi Mix 3 در ماه سپتامبر، در یک سال دو گوشی از سری Mi Mix ارائه می‌دهد؛ فبلت Mi Mix 2S که نسخه ارتقا یافته Mi Mix 2 محسوب می‌شود و دوربین و پردازنده آن بهبود یافته است، در اوایل بهار معرفی شده بود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

بنیامین

۱۳۹۷/۵/۱۳
اخه چی میشد جای الجی و سونی و... از این جور گوشی های کم رونق شیائومی و ویو و اپو... ی همچین برندهای باکیفیت و بصرفه وارد بازار ایران میشد.
پ. ن. آخه بگو این تاجرهای منفعت طلب کی به فکر ملت بودن که این بشه بار دوم.
ای خدا چرا هیچی و هیچکس سره جاش نیس تو...