خانهاخبار
افشای جزئیات جدید از Huawei Mate 20؛ تجهیز به دوربین سه‌گانه

افشای جزئیات جدید از Huawei Mate 20؛ تجهیز به دوربین سه‌گانه

براساس یک گزارش جدید، هوآوی پرچمداران Mate 20 و Mate 20 Pro را به دوربین سه‌گانه مجهز خواهد کرد؛ مدل «پرو» با سه دوربین 40، 12 و 8 مگاپیکسلی همراه شده است.
۱۳۹۷/۵/۱۳

مدتی پیش، توسعه‌دهندگان فروم XDA توانسته بودند اطلاعات مهمی را پیرامون پرچمداران جدید Huawei P20 و Huawei P20 Pro با ارزیابی فایل‌های فرم‌ور مربوط به‌ گوشی‌های هوشمند هوآوی به‌دست آورند. به‌تازگی نیز یک نشریه چینی به نقل از منابع مطلع، بخشی از مشخصات پرچمداران جدید هوآوی را فاش کرده است. آن‌طور که پیداست، هر دو گوشی Huawei Mate 20 و Huawei Mate 20 Pro به دوربین سه‌گانه مجهز خواهند شد. ضمن اینکه به جای استفاده از یک GPU اختصاصی در چیپ‌ست Kirin 980، تراشه پرچمدار هوآوی به واحد پردازش گرافیکی ARM Mali می‌شود.

براساس یک گزارش جدید، پرچمدار جدید هوآوی Mate 20 با اسم‌رمز Hima در حال توسعه است و دو نسخه از این گوشی با شماره مدل HMA-AL00 و HMA-TL00 در چین موفق به دریافت تأییدیه شده‌اند. همچنین Huawei Mate 20 Pro با اسم‌رمز Laya در حال توسعه است و همان‌طور که پیش‌تر گرفته شد، هر دو مدل از پرچمداران جدید هواوی به دوربین سه‌تایی مجهز خواهند شد.

image

شرکت چینی مدل هوآوی میت 20 را با سه دوربین 12 مگاپیکسلی، 20 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی عرضه خواهد کرد و نسخه «پرو» نیز به دوربین سه‌گانه 40 مگاپیکسلی، 20 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. مانند گوشی‌های پیشین هوآوی، دوربین سه‌گانه در گوشی Huawei Mate 20 و Huawei Mate 20 Pro توسط برند آلمانی لایکا بهینه خواهد شد. هوآوی در گوشی‌های جدیدش از سنسورهای IMX300 و IMX600 سونی استفاده کرده است. همچنین سنسور سوم گوشی هوآوی میت 20 یک CMOS جدید با لنز تله‌فوتو خواهد بود. هوآوی موفق شده است تا هزینه مربوط به ماژول دوربین پرچمدار آینده خود را از 60 دلار به 40 دلار کاهش دهد و این موضوع احتمالا باعث خواهد شد تا قیمت نهایی Huawei Mate 20 چندان بالا نباشد.

شرکت هوآوی در تاریخ 31 اوت در برلین مراسم خبری را برگزار خواهد کرد اما بعید است پرچمداران جدیدش از سری Mate 20 را معرفی نماید؛ به احتمال زیاد شاهد رونمایی از پردازنده Kirin 980 در این مراسم خواهیم بود. ضمن اینکه ممکن است تعدادی گوشی میان‌رده توسط هوآوی به صورت رسمی معرفی شود. چیپ‌ست Kirin 980 بر مبنای فرآیند ساخت 7 نانومتری توسعه یافته است و حداکثر فرکانس هسته‌های پردازشی آن به 2.8 گیگاهرتز می‌رسد؛ این تراشه از واحد پردازش گرافیکی Mali G72MP244 بهره خواهد برد.

توسعه‌دهندگان فروم XDA مدعی شده‌اند که Huawei Mate 20 با باتری 4200 میلی‌آمپر ساعت عرضه خواهد شد و با توجه به دریافت تأییدیه 3C برای شارژر 40 واتی هوآوی، ممکن است پرچمداران جدید شرکت چینی از این قابلیت پشتیبانی نماید. ضمن اینکه برخی شایعات تأیید نشده به عرضه میت 20 و میت 20 پرو با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی اشاره دارد و حتی ممکن است مدل Pro به سنسور اثرانگشت درون نمایشگر از نوع «اولتراسونیک» مجهز باشد. ضمن اینکه گمان می‌رود گوشی Huawei Mate 20 به سنسور اثرانگشت درون نمایشگر مانند میت RS پورش دیزاین مجهز خواهد شد.

در رابطه با زمان معرفی پرچمداران جدید هوآوی، شایعات مختلفی وجود دارد اما بسیاری مدعی هستند که شرکت چینی، سری Mate 20 را در ماه اکتبر معرفی خواهد کرد. پیش از هوآوی، احتمالا شاهد رونمایی از پرچمداران اپل، گوگل و ال‌جی خواهیم بود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

هواوی

۱۳۹۷/۵/۱۳
هواوی میت 20معمولی و پرو و پورش دیزاین حافظه 128و256و512گیگابایت هستش رم سه مدل 8هستش دوربین 40مگاه پیکسلی داره یا 4دوربین با لنز 12مگا پیکسل حسگر اثر انگشت روی صفحه قابلیت تشخیص چهره وصفحه نمایش کوا اچدی چهار دوربین فقط پشت گوشی و یک جلو برای سلفی داره ضد اب تا عمق 1مترو 30سانت به مدت 30دقیقه اینا اطلاعاتی که تا الان من بدست اوردم یک ویدیو داخل اپارات هستش جزئیات بیشتر میتونین ببینین