خانهاخبار
پرچمدار Galaxy Note 9 اولین گوشی مجهز به Gorilla Glass 6 نخواهد بود!

پرچمدار Galaxy Note 9 اولین گوشی مجهز به Gorilla Glass 6 نخواهد بود!

در حالی که انتظار می‌رفت Galaxy Note 9 اولین گوشی با بهره گرفتن از محافظ صفحه Gorilla Glass 6 باشد، کمپانی Oppo اعلام کرد که گوشی تازه این سازنده چینی درواقع اولین خواهد بود. از طرفی هنوز مشخص نیست این گوشی چه تاریخی عرضه می‌شود.
۱۳۹۷/۵/۱۳

کمپانی Corning تولید کننده روکش محافظ Gorilla Glass است که اغلب گوشی‌های مدرن و پرچمدار از آن بهره می‌برند تا در مقابل احتمال ایجاد خط و خش روی بدنه و صفحه نمایش آن‌ها جلوگیری کند. معمولا نسخه‌های تازه Galaxy Note سامسونگ هر سال با نسل تازه از این روکش محافظ معرفی می‌شوند و اولین گوشی هوشمندی هستند که با این نسخه به بازار راه می‌یابند.

گوشی Galaxy Note 7 اولین گوشی هوشمندی بود که با Gorilla Glass 5 معرفی شد و پیش از آن هم Note 4 به Gorilla Glass 4 مجهز شده بود. کمپانی Corning اخیرا نسل تازه این محصول را به نام Gorilla Glass 6 رسما معرفی کرد و فرض بر این بود که Galaxy Note 9 سامسونگ احتمالا اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که به آن مجهز می‌شود.

image

کمپانی Corning حالا در یادداشتی اعلام کرده که پرچمدار تازه Oppo به نام R17 اولین گوشی هوشمندی است که Gorilla Glass 6 در طراحی‌اش به کار می‌رود. در همین راستا اندی وو، قائم مقام ریاست کمپانی Oppo، در یادداشتی اذعان داشت که کمپانی‌های Oppo و Corning در خلال سال‌ها همکاری همواره توانسته‌اند محصولات مناسبی ارائه کنند و همچنین تجربه کاربری را هم ارتقا ببخشند. او در ادامه تأیید کرد که پرچمدار تازه Oppo قرار است به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به روکش محافظ Gorilla Glass 6 عرضه شود.

image

گفته می‌شود این گوشی در خلال هفته‌‌های آینده عرضه می‌شود در حالی که انتظار می‌رود سامسونگ تا هفته آینده از Galaxy Note 9 پرده بردارد. هنوز برنامه Oppo برای عرضه گوشی تازه‌اش به طور عمومی اعلام نشده و ممکن است تا چند روز آینده شاهد عرضه آن باشیم.

گوشی Galaxy Note 9 سامسونگ قرار است از 24 اوت عرضه شود  و اگر Oppo موفق نشود گوشی خود را تا آن تاریخ رسما روانه بازار کند، باید از این عنوان تخیلی خود فاصله بگیرد. بدین ترتیب Galaxy Note 9 همچنان مانند سایر نسل‌های قبلی این سری اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که به نسل تازه Gorilla Glass مجهز می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۵/۱۴
Oppo چه حالا شاخ شده