خانهاخبار
پیش فروش رسمی Galaxy Note 9 سامسونگ پیش از معرفی

پیش فروش رسمی Galaxy Note 9 سامسونگ پیش از معرفی

در حالی که هنوز چند روز دیگر تا رونمایی رسمی از Galaxy Note 9 سامسونگ باقی مانده، صفحه رسمی پیش فروش این گوشی در وب‌سایت سازنده فعال شده است. همچنین سامسونگ در اقدامی عجیب پوستر رسمی این گوشی را هم منتشر کرده است.
۱۳۹۷/۵/۱۳

سامسونگ در اقدامی زودهنگام صفحه مخصوص سفارش پیش خرید پرچمدار Galaxy Note 9 را پیش از رونمایی رسمی در وب‌سایت خود فعال کرد. این صفحه همچنین پوستری از تصویر رندری این گوشی را به نمایش می‌گذارد و قادر هستیم طراحی نهایی آن را به خوبی مشاهده کنیم.

صفحه پیش فروش Galaxy Note 9 با پوستر رسمی فعلا تنها در وب‌سایت رسمی سامسونگ نیوزلند دیده می‌شود. در این تصویر شاهد Galaxy Note 9 به رنگ آبی به همراه قلم استایلوس زرد رنگ هستیم و همچنین شایان ذکر است که دکمه نرم افزاری پیش خرید برای کاربران هنوز فعال نشده. به نظر می‌رسد این اقدام عجولانه درواقع اشتباهی است که از سوی سامسونگ سر زده و انتظار می‌رود که به زودی صفحه موردنظر هم غیرفعال شود. گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد فبلت سطح بالای تازه خود را در رنگ‌های مختلفی ازجمله مشکی و قهوه‌ای با قلم‌های هم‌رنگ معرفی کند و احتمالا تنها نسخه آبی رنگ آن به قلم زرد مجهز می‌شود.

image

از طرف دیگر وب‌سایت رسمی سامسونگ آمریکا صفحه رزرو را برای تازه‌ترین نسخه از پرچمداران Galaxy Note فعال کرده و مشخصا به اسم آن اشاره نکرده است. همچنین همان‌طور که اشاره کردیم تصویری هم از این گوشی در وب‌سایت رسمی سازنده به جز نسخه نیوزلند دیده نمی‌شود. همچنین شایان ذکر است که رزرو محصول به معنی پیش خرید آن نیست و همه کاربرانی که این محصول را حالا رزرو می‌کنند پس از 9 اوت (18 مرداد) که تاریخ رسمی رونمایی از آن است هم باید دوباره به وب‌سایت سامسونگ مراجعه و روند پیش خرید را تکمیل کنند.

تصویر رندری رسمی Galaxy Note 9 این گوشی را از نمای پشتی به گونه‌ای به نمایش گذاشته است که لبه پایینی آن هم دیده می‌شود. با توجه به این تصویر حالا دیگر تقریبا مطمئن هستیم که طراحی Galaxy Note 8 در طراحی این نسل تازه سهم به سزایی داشته است. دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی این گوشی تازه به صورت افقی چینش شده و فلش LED و یک حسگر دیگر که احتمالا به پایش ضربان قلب مربوط است آن را همراهی می‌کنند. بار دیگر شاهد هستیم که حسگر اثرانگشت در پنل پشتی زیر ماژول دوربین تعبیه شده است و شایعه مجهز شدن Galaxy Note 9 به حسگر زیر صفحه نمایش را منتفی می‌کند. همچنین در لبه پایینی شیارهای بلندگوی اصلی، پورت ارتباطی USB Type-C، خطوط آنتن، جک هدفون 3.5 میلی متری و درگاه مخصوص نگهداری قلم استایلوس دیده می‌شود.

قیمت نسخه 128 گیگابایتی پرچمدار Galaxy Note 9 حدودا 900 تا 950 دلار است و نسخه 256 گیگابایتی‌اش هم به قیمت 1200 دلار پیش فروش خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

aref

۱۳۹۷/۵/۱۷
با این اوضاع اسفناک اقتصادی کشور فکر نکنم تا ده ماه دیگه هم وارد کشور بشه اگر هم بشه زیر 15میلیون نیست.

محمدحسین

۱۳۹۷/۵/۱۳
یه انتقاد از شما دارم چرا اطلاعات غلط میذارین تو تیزر فاش شده به وضوح گفته با میکرو اس دی ۵۱۲ گیگابایتی حافظه به یک ترابایت میرسه یعنی حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت قبلا هم بار ها فاش شده بود که باتری نوت۹ ۴۰۰۰ میلی آمپر هست اما تویه خبر زدین (۴۰۰۰ میلی آمپر که با شایعات قبلی مبنی بر باتری ۳۳۰۰۰ میلی آمپری در تناقض است) در ضمن خبر ها در اینجا نسبت به سایت های دیگه دیر تر مخابره میشود

Aryan

۱۳۹۷/۵/۱۳
این همه امکانات و قابلیت با این وجود هنوز از آیفون ایکس مسخره ارزون تره...