خانهاخبار
سامسونگ در تاریخ 30 اوت محصولات جدیدش را در IFA 2018 معرفی می‌کند

سامسونگ در تاریخ 30 اوت محصولات جدیدش را در IFA 2018 معرفی می‌کند

سامسونگ با ارسال دعوت‌نامه به اصحاب رسانه، تایید کرده است که در تاریخ 30 اوت از محصولات جدیدی رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۷/۵/۱۲

رویداد سالانه IFA برلین در تاریخ 31 اوت تا 5 سپتامبر برگزار خواهد شد و ماه گذشته میلادی، سونی اعلام نمود که در تاریخ 30 اوت به پیشواز نمایشگاه IFA 2018 خواهد رفت؛ انتظار می‌رود ژاپنی‌ها در زمان اعلام شده، پرچمدار جدید Xperia XZ3 را رونمایی کنند. در همین حال، سامسونگ تاریخ 9 اوت را برای معرفی جدیدترین پرچمدار خود درنظر گرفته شده است اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت، محصولات دیگری را در تاریخ 30 اوت معرفی خواهد کرد.

image

براساس دعوت‌نامه‌های ارسال شده از سوی سامسونگ، شرکت کره‌ای در تاریخ 30 اوت در برلین یک مراسم خبری برگزار خواهد کرد. با توجه به دعوت‌نامه‌ی منتشر شده، این سازنده از تلویزیون‌های هوشمند و دیگر لوازم خانگی جدیدش از جمله یخچال و ماشین لباس‌شویی رونمایی خواهد کرد. همچنین ظاهرا سامسونگ Galaxy Note 9 را در نمایشگاه IFA 2018 به نمایش خواهد گذاشت تا نشان دهد که پرچمدار جدیدش چه قابلیت‌هایی دارد و علاقه‌مندان بتوانند این محصول را از نزدیک مشاهده نمایند؛ در تصویر فوق، نسخه آبی رنگ گلکسی نوت 9 به نمایش گذاشته شده زیرا قلم آن به رنگ زرد است. لازم به‌ذکر است که جانشین Galaxy Note 8 در تاریخ 24 اوت به بازار عرضه خواهد شد و نمایش عمومی آن در تاریخ 30 اوت، می‌تواند به افزایش فروش Galaxy Note 9 کمک نماید.

همچنین ساعت‌مچی هوشمند Galaxy Watch ممکن است در تاریخ 9 اوت یا 30 اوت به نمایش درآید؛ هنوز اطلاعاتی پیرامون زمان معرفی این محصول نداریم اما می‌دانیم که Galaxy Watch به سیستم‌عامل تایزن مجهز خواهد شد و در دو مدل عرضه می‌شود.

بد نیست اشاره کنیم که هوآوی نیز در تاریخ 31 اوت مراسمی خبری را به مدت 45 دقیقه برگزار خواهد کرد اما انتظار نمی‌رود که Mate 20 و Mate 20 Pro در اواخر ماه اوت معرفی شود. احتمال می‌دهیم شرکت چینی از تراشه پرچمدار جدیدش یعنی Kirin 980 رونمایی کند که بر مبنای فرآیند ساخت 7 نانومتری توسعه یافته است و از واحد پردازش عصبی (NPU) بهره می‌گیرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)