خانهاخبار
لیست گوشی‌های پرچمداری که در نیمه دوم سال 2018 معرفی خواهند شد

لیست گوشی‌های پرچمداری که در نیمه دوم سال 2018 معرفی خواهند شد

شرکت سامسونگ، هوآوی، اپل، سونی، ال‌جی و گوگل برای رونمایی از پرچمداران جدید خود در نیمه دوم سال 2018 آماده می‌شوند. همراه ما باشید تا با پرچمداران جدید بیشتر آشنا شوید.
۱۳۹۷/۵/۱۳

ماه گذشته میلادی، شرکت هوآوی از پرچمدار Nova 3 با تراشه Kirin 970 رونمایی کرد؛ ساب‌برند آنر هوآوی نیز به‌تازگی دو گوشی رده‌بالای Honor 10 GT و Honor Note 10 ارائه داده است که هر دو مدل از تراشه Kirin 970 استفاده می‌کنند. با این‌حال، سازندگان دیگری نیز برای رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدید خود در نیمه دوم سال 2018 آماده می‌شوند و افشاگر معروف که سابقه خوبی در زمینه فاش نمودن پرچمداران جدید دارد، به‌تازگی یک لیست را منتشر کرده است که نشان می‌دهد کدام گوشی پرچمدار در نیمه دوم سال 2018 معرفی خواهد شد.

ماه اوت

شرکت میزو در تاریخ 8 اوت از دو گوشی پرچمدار Meizu 16 و Meizu 16 Plus رونمایی خواهد کرد. یک روز بعد و در تاریخ 9 اوت نیز پرچمدار مورد انتظار Galaxy Note 9 سامسونگ به صورت رسمی معرفی خواهد شد. همچنین شرکت OPPO در اواخر ماه جاری میلادی از گوشی OPPO R17 رونمایی خواهد کرد. 

image

با اینکه به پرچمداران دیگر از جمله Xperia XZ3 و Nokia 9 اشاره‌ای نشده است اما بعید نیست که سونی در تاریخ 30 اوت و در مراسم خبری خود، جانشین Xperia XZ2 را به صورت رسمی رونمایی کند. همچنین شرکت HMD Global برای معرفی پرچمدار حقیقی خود در سال 2018 آماده می‌شود که احتمالا آن‌را در نمایشگاه IFA 2018 معرفی می‌کند.

ماه سپتامبر

ماه سپتامبر به دلیل برگزاری نمایشگاه IFA 2018 هیجان‌انگیز است؛ ضمن اینکه کوپرتینویی‌ها معمولا گوشی‌های هوشمند خود را در این ماه معرفی می‌کنند. انتظار داریم شرکت LG به صورت رسمی از فبلت جدیدش از سری V و پنجمین گوشی رده‌بالای خود در سال 2018 رونمایی کند؛ جانشین LG V35 با نام تجاری LG V40 ThinQ در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد و در ماه اکتبر نیز به فروش خواهد رسید.

image

آیفون‌های 2018 اپل نیز در ماه سپتامبر معرفی می‌شوند؛ آیفون‌های جدید در سه مدل 5.8 اینچی اولد، 6.1 اینچی ال‌سی‌دی و 6.5 اینچی اولد عرضه خواهند شد. تمامی پرچمداران جدید اپل تا اواخر ماه سپتامبر عرضه خواهند شد اما ممکن است مدل ارزان‌قیمت که نمایشگر 6.1 اینچی دارد، تا ماه اکتبر یا اوایل نوامبر در بازار به فروش نرسد.

شرکت شیائومی، سال گذشته فبلت Mi Mix 2 را در تاریخ 11 سپتامبر معرفی کرد و انتظار می‌رود که جانشین آن در ماه سپتامبر رونمایی شود. لازم به‌ذکر است که چینی‌ها، پیش‌تر نسخه ارتقا یافته Mi Mix 2 را با نام تجاری Mi Mix 2S عرضه کرده‌اند. البته افشاگری که لیست پرچمداران نیمه دوم سال 2018 را منتشر کرده است، احتمال می‌دهد که پرچمدار جدید شیائومی در ماه اکتبر معرفی شود.

ماه اکتبر

image

در این ماه، گوگل و هوآوی با رونمایی از پرچمداران جدید خود یکه‌تازی خواهند کرد؛ البته پرچمداران جدید هر دو شرکت با آیفون‌های اپل رقابت تنگاتنگی خواهند داشت. گوگل از گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL در اوایل ماه اکتبر رونمایی خواهد کرد و هوآوی نیز اعضای جدید سری Mate را که احتمالا شامل سه مدل Mate 20، میت 20 پرو و میت 20 لایت (این گوشی میان‌رده است) خواهد بود، در نیمه ماه اکتبر معرفی می‌کند. همچنین برند Nubia نیز گوشی Nubia Z19 را در ماه اکتبر معرفی خواهد کرد. 

ماه نوامبر

شرکت وان‌پلاس ممکن است تا نیمه ماه نوامبر پرچمدار جدیدی را با پسوند T عرضه نماید؛ انتظار می‌رود این شرکت از جانشین OnePlus 5T و نسخه ارتقا یافته OnePlus 6 رونمایی کند. همچنین برند «آنر» هوآوی نیز گوشی پرچمدار جدیدش با نام تجاری Honor V11 را در ماه نوامبر معرفی خواهد کرد.

ماه دسامبر

در آخرین ماه میلادی در سال 2018، شاهد رونمایی از گوشی مفهومی جدید برند Honor با نام Honor Magic 2 خواهیم بود. همچنین Vivo X22 یا Vivo Xplay 7 نیز در این ماه معرفی می‌شود. شایعه شده است که گوشی جدید Vivo به 10 گیگابایت رم مجهز خواهد شد. 

از میان گوشی‌های جدیدی که در نیمه دوم سال 2018 معرفی خواهد شد، هوآوی از تراشه Kirin 980 استفاده می‌کند که پردازنده‌ مبتنی بر فرآیند ساخت 7 نانومتری است. همچنین اپل نیز آیفون‌های 2018 خود را با تراشه 7 نانومتری Apple A12 عرضه خواهد کرد. سایر گوشی‌ها نیز به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهند شد. لازم به‌ذکر است که Galaxy Note 9 در دو نسخه با چیپ‌ست اسنپدراگون 845 کوالکام و اگزینوس 9810 به فروش خواهد رسید.

در این لیست، جای پرچمداران دیگری از جمله گوشی گیمینگ Razer Phone 2 خالی است. همچنین گوشی پرچمدار Moto Z3 اخیرا از سوی موتورولا معرفی شده. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

آریان

۱۳۹۷/۵/۱۳
فقط مرگ...

sajjadeshonam

۱۳۹۷/۵/۱۳
چه فایده؟ با این قیمتا و این ارز؟ گوشی خریدن واقعا یه رویا شد..

احسان

۱۳۹۷/۵/۱۳
یادش بخیر چه تب و تابی برای خرید گوشی های جدید داشتیم.یادش گرامی......با این وضعیت وحشت ناک بازار من موندم و یک گوشی خسته به نام نوکیا 6600 تا اخر عمر....