خانهاخبار
بخشی از مشخصات LG V40: ناچ، نمایشگر POLED و تراشه اسنپدراگون 845

بخشی از مشخصات LG V40: ناچ، نمایشگر POLED و تراشه اسنپدراگون 845

اطلاعات به‌دست آمده از فایل‌های سیستمی گوشی جدید ال‌جی با اسم‌رمز Judypn، بخشی از مشخصات نهایی پرچمدار LG V40 ThinQ را فاش کرده است.
۱۳۹۷/۵/۱۳

شرکت سامسونگ در تاریخ 9 اوت پرچمدار Galaxy Note 9 را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد؛ در همین حال، رقبای سامسونگ از جمله ال‌جی، سونی، اپل، هوآوی و شیائومی برای رونمایی از پرچمداران آینده خود آماده می‌شوند. کوپرتینویی‌ها که تا ماه سپتامبر از آیفون‌های 2018 خود رونمایی نخواهند کرد؛ همچنین سونی نیز در تاریخ 30 اوت به صورت رسمی پرچمدار جدیدش یعنی Xperia XZ3 را به نمایش خواهد گذاشت. با اینکه نمی‌دانیم شیائومی با چه محصول جدیدی به جنگ سامسونگ خواهد رفت اما رقیب چینی‌اش، هوآوی در حال‌ آماده‌سازی پرچمداران Mate 20 است تا گلکسی نوت 9 را شکست دهد. همچنین ال‌جی نیز برای رونمایی از جدیدترین گوشی و پنجمین مدل رده‌بالا در سال 2018 آماده می‌شود؛ پرچمدار آینده ال‌جی احتمالا از سری V و با نام تجاری V40 ThinQ به بازار عرضه خواهد شد.

براساس یک گزارش جدید که پیرامون جانشین LG V35 ThinQ به‌دست آمده است، این گوشی احتمالا از یک دکمه فیزیکی برای فعال‌سازی دستیار صوتی گوگل اسیستنت بهره خواهد برد؛ مشابه قابلیتی که پیش‌تر در گوشی G7 ThinQ دیده بودیم. همچنین اعلام شده است که LG V40 ThinQ با نمایشگری POLED با رزولوشن QHD+ یا 3120 در 1440 پیکسل عرضه خواهد شد؛ با توجه به رزولوشن اعلام شده، بعید نیست پرچمدار آینده ال‌جی مانند G7 ThinQ در بالای نمایشگر خود بریدگی داشته باشد. البته در پرچمدار امسال ال‌جی از سری G می‌توانستید «ناچ» موجود در بالای نمایشگر را با نمایش رنگ مشکی مخفی کنید.

image

توسعه‌دهندگان فروم XDA موفق شده‌اند اطلاعات جدید را پیرامون LG V40 ThinQ از فرم‌ور مربوط به پرچمدار آینده ال‌جی با اسم‌رمز «Judypn» به‌دست آورند که مربوط به سه گوشی با شماره مدل LM-V400N، LM-V405N و LM-V409N است. خبر به‌دست آمده پیرامون عرضه جدیدترین گوشی ال‌جی با نمایشگر POLED می‌تواند خوش‌حال کننده باشد؛ به خصوص زمانی‌که کره‌ای‌ها تصمیم گرفته‌ بودند تا G7 ThinQ را با یک نوع خاص از نمایشگر LCD ارائه دهند. تمامی گوشی‌هایی که ال‌جی اخیرا از سری V عرضه کرده است، به نمایشگر OLED مجهز شده‌اند؛ LG V30، ال‌جی وی 30 اس تین‌کیو و وی 35 تین‌کیو از نمایشگر POLED مشابه بهره می‌گیرند. 

نکته‌ جالب‌توجه پیرامون مشخصات به‌دست آمده از گوشی جدید ال‌جی با اسم‌رمز Judypn آن است که ظاهرا خبری از عرضه LG V40 ThinQ با پنج دوربین نخواهد بود؛ پیش‌تر اعلام شده بود پرچمدار آینده ال‌جی از سری V به دوربین اصلی سه‌گانه و دوربین سلفی دوتایی مجهز خواهد شد اما توسعه‌دهندگان فروم XDA تنها توانسته‌اند به اطلاعاتی پیرامون دوربین اصلی دوگانه و یک دوربین سلفی در گوشی جدید ال‌جی با اسم‌رمز Judypn دست پیدا نمایند. البته همچنان نباید از عرضه جانشین LG V35 ThinQ با دوربین سه‌تایی ناامید شوید؛ ممکن است اختلاف موجود پیرامون مشخصات فاش شده با آنچه که پیش‌تر از سوی رسانه‌های کره اعلام شده بود، به دلیل نقص فایل‌های سیستمی باشد.

چیپ‌ست اسنپدراگون 845 کوالکام (این تراشه در گوشی‌های LG G7 ThinQ، ال‌جی V35 ThinQ و LG Signature Edition 2018 به‌کار گرفته شده است) و باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت از دیگر مشخصات احتمالی پرچمدار جدید ال‌جی خواهد بود. فعلا مشخص نیست جدیدترین گوشی ال‌جی با چه مقدار حافظه رم به بازار عرضه خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)