خانهاخبار
پرچمدار Galaxy Note 9 به همان دوربین S9 Plus مجهز می‌شود

پرچمدار Galaxy Note 9 به همان دوربین S9 Plus مجهز می‌شود

در حالی که به رونمایی رسمی از Galaxy Note 9 نزدیک می‌شویم، خبرهای بیشتری درباره آن منتشر می‌شود. تازه‌ترین گزارش درباره این پرچمدار سامسونگ حاکی از آن است که به دوربین اصلی مشابه دوربین Galaxy S9 Plus مجهز می‌شود.
۱۳۹۷/۵/۱۲

یکی از افشاگران با نام کاربری Ice Universe در شبکه اجتماعی Weibo ادعا کرده است که دوربین دوگانه اصلی در فبلت Galaxy Note 9 سامسونگ مشابه دوربین اصلی در گوشی Galaxy S9 Plus این سازنده طراحی می‌شود و از عملکرد مشابه آن بهره می‌برد. این منبع همچنین ادعا کرده است که فبلت تازه سامسونگ به همان پردازنده‌هایی مجهز می‌شود که در سری پرچمداران Galaxy S9 هم تعبیه شده بودند. البته این خبر چندان برایمان تازگی ندارد چراکه پیش از این هم باتوجه به انتشار مشخصات منتسب به بنچمارک گوشی Galaxy Note 9 و مشاهده امتیازهای کسب شده پیش بینی کرده بودیم که این گوشی با پردازنده اگزینوس 9810 و کوالکام اسنپ‌دراگون 845 روانه بازار می‌شود.

image

پیش از این گزارش شده بود که سامسونگ قصد دارد سیستم دوربین اصلی در پرچمدار تازه خود را نسبت به Galaxy S9 هم بهبود ببخشد و آن را با دوربین بهتری معرفی کند. خبر احتمال مجهز شدن Galaxy Note 9 به دوربین مشابه Galaxy S9 Plus حالا دور از انتظار قبلی به نظر می‌رسد. البته این افشاگر ممکن است تنها از نظر سخت افزاری به این شباهت و همسانی اشاره کرده باشد چراکه منابع مختلفی تا به حال ادعا کرده‌اند که Note 9 از نظر نرم افزاری نسبت به پرچمداران S9 بهبود می‌یابد. همان‌طور که می‌دانید، چند روز پیش در گزارشی توضیح دادیم که دوربین Galaxy Note 9 با قابلیت ضبط ویدیوی صحنه آهسته با سرعت 960 فریم بر ثانیه توسعه یافته است و می‌تواند دو برابر مدت پشتیبانی دوربین S9 این ویدیوها را ضبط کند. تفسیر این گزارش تازه همچنان مبهم باقی می‌ماند چراکه در تصاویر و خبرهای فاش شده و منتسب به Galaxy Note 9 بارها اشاره شده که یکی از دو لنز دوربین دوگانه این گوشی از نوع زاویه باز طراحی شده است. بدین ترتیب طراحی سخت افزاری هم در دوربین Note 9 با دوربین S9 و S9 Plus متفاوت خواهد بود.

image

انتظار می‌رود Galaxy Note 9 هم مانند اغلب پرچمداران اخیر سامسونگ تنها کمی نسبت به نسل قبلی تغییر یابد و بیش از هر چیز بر بهبود نرم افزاری و قابلیت‌های قلم استایلوس آن تأکید شود. گزارش‌های مالی اخیر سامسونگ هفته گذشته منتشر شدند و این غول تکنولوژی هم در تأیید شایعه‌ها اعلام کرد که Galaxy Note 9 به خاطر فروش کم‌تر از انتظار پرچمداران Galaxy S9 پیش از موعد مقرر با قیمت معقول روانه بازار خواهد شد. این فبلت پرچمدار قرار است 9 اوت (18 مرداد) در خلال برگزاری رویداد آنپکد در نیویورک معرفی شود و نسخه استانداردش هم احتمالا 960 دلار قیمت دارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Arya

۱۳۹۷/۵/۱۲
اینم اخرین امید سامسونگ?