خانهاخبار
سامسونگ از تبلت میان‌رده Galaxy Tab A 10.5 رونمایی کرد

سامسونگ از تبلت میان‌رده Galaxy Tab A 10.5 رونمایی کرد

سامسونگ همراه با تبلت پرچمدار Galaxy Tab S4، از یک تبلت میان‌رده با نام تجاری Galaxy Tab A 10.5 رونمایی کرده است که تنها 350 دلار قیمت دارد.
۱۳۹۷/۵/۱۱

به دنبال رونمایی از تبلت پرچمدار Galaxy Tab S4، شرکت سامسونگ تبلت میان‌رده جدیدی را با نام Galaxy Tab A 10.5 معرفی کرده است. سری Galaxy Tab A شامل محصولاتی با قیمت مناسب است تا خریدارانی را که تمایل به هزینه زیاد برای یک تبلت ندارند، راضی نگه دارد.

جدیدترین تبلت سامسونگ به صفحه‌نمایش 10.5 اینچی از نوع TFT مجهز شده است؛ رزولوشن نمایشگر 1920 در 1200 پیکسل بوده و مطابق با روند طراحی Galaxy Tab S4، حاشیه‌های اطراف نمایشگر در Galaxy Tab A 10.5 نسبتا باریک است. با عدم تعبیه دکمه‌ی فیزیکی Home در پایین نمایشگر، جدیدترین تبلت میان‌رده سامسونگ فاقد حسگر اثرانگشت است و البته مانند Galaxy Tab S4 به حسگر تشخیص عنبیه چشم مجهز نشده است؛ بنابراین برای آنلاک کردن تبلت خود باید از پسورد یا PIN استفاده کنید. Galaxy Tab A 10.5 در بالای نمایشگر خود یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای مکالمه تصویری از طریق اسکایپ یا ... داشته و این سنسور 5 مگاپیکسلی برای ثبت عکس سلفی نیز کاربرد خواهد داشت.

image

Galaxy Tab A 10.5 از پردازنده اسنپدراگون 450 کواکام استفاده می‌کند؛ تراشه‌ای مجهز به هشت هسته پردازشی که فرکانس هسته‌های پردازشی آن به 1.8 گیگاهرتز می‌رسد. سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصاتی است که سامسونگ برای جدیدترین تبلت خود با نمایشگر 10.5 اینچی درنظر گرفته. در صورتی‌که فضای ذخیره‌سازی Galaxy Tab A 10.5 را ناکافی می‌دانید، امکان ارتقای حافظه با استفاده از کارت حافظه microSD وجود دارد؛ بدین شکل می‌توانید تا 400 گیگابایت دیگر روی تبلت خود فیلم، آهنگ، بازی، برنامه یا ... ذخیره نمایید. درون این تبلت نیز از یک باتری 7300 میلی‌آمپر ساعت استفاده شده است که از طریق یک پورت USB Type-C می‌توانید آن‌را شارژ کنید.

تبلت جدید سامسونگ در قاب پشتی چندان ویژگی هیجان‌انگیزی را ارائه نمی‌دهد؛ به جز یک سنسور 8 مگاپیکسلی و فلاش LED قابلیت دیگری در پنل پشتی جای نگرفته است. سامسونگ ادعا می‌کند که Galaxy Tab A 10.5 برای تمامی اعضای خانواده مناسب است؛ افزایش اندازه نمایشگر باعث شده تا فضای بیشتری در دسترس کاربران برای اجرای دو برنامه به صورت هم‌زمان یا مشاهده فیلم قرار داشته باشد. همچنین بلندگوی چهارگانه با پشتیبانی از دالبی اتمز باعث شده تا تبلت سامسونگ صدای غنی و بسار مناسبی را ارائه دهد.

جیسون لی، مدیر ارشد بخش تبلت‌های سامسونگ مدعی شده است که طراحی جدید و بهبود قابلیت‌ در زمینه نظارت نظارت والدین، باعث شده است تا Galaxy Tab A 10.5 محصول مناسبی برای استفاده توسط اعضای یک خانواده باشد.

image

قابلیت Kids Mode در جدیدترین تبلت سامسونگ ارائه می‌شود؛ بنابراین والدین می‌توانند طیف فعالیت کودکان خود را در Galaxy Tab A 10.5 محدود نمایند. همچنین پشتیبانی از محصولات هوشمند سامسونگ از خانواده SmartThings، باعث شده است تا بتوانید وسایل هوشمند خانه خود را با استفاده از تبلت کنترل کنید. ویژگی Always On Daily Board نیز به شما اجازه می‌دهد تا اطلاعات مهم روز از جمله آب‌وهوا، تقویم و ... را روی صفحه تبلت مشاهده کنید.

Galaxy Tab A 10.5 به رنگ آبی، خاکستری و مشکی عرضه خواهد شد و در دو نسخه با پشتیبانی از وای‌فای و پشتیبانی از وای‌فای و LTE عرضه می‌شود. زمان عرضه این تبلت 24 اوت اعلام شده؛ درست همان زمانی که Galaxy Tab S4 و پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ به بازار عرضه خواهند شد. همچنین مدل پایه Galaxy Tab A 10.5 با پشتیبانی از وای‌فای 380 دلار قیمت داشته و نسخه دیگر با پشتیبانی از وای‌فای و سیم‌کارت به قیمت 450 دلار عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)