خانهاخبار
قیمت رسمی Galaxy Note 9 سامسونگ مشخص شد

قیمت رسمی Galaxy Note 9 سامسونگ مشخص شد

رسانه‌ی کره‌ای ETNews قیمت نهایی پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ را در بازار کره جنوبی به‌دست آورده است؛ مدل پایه با 128 گیگابایت حافظه قیمتی نزدیک به به آیفون 10 دارد!
۱۳۹۷/۵/۱۱

به دنبال افشای مشخصات کامل Galaxy Note 9 و زمان عرضه این گوشی، بسیاری به دنبال قیمت پرچمدار جدید سامسونگ هستند؛ به‌نظر می‌رسد رسانه‌ی کره‌ای ETNews موفق شده است تا جزئیاتی را پیرامون قیمت‌گذاری احتمالی جانشین Galaxy Note 8 در کره جنوبی به‌دست آورد.

همان‌طور که در شایعات قبل مشخص شده بود، پرچمدار آینده سامسونگ تنها با 128 گیگابایت یا 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. مدل پایه به شش گیگابایت رم مجهز شده است که نسبت به نسل قبل افزایشی را نشان نمی‌دهد؛ البته فضای ذخیره‌سازی در نسخه پایه پرچمدار جدید سامسونگ به دو برابر افزایش یافته است. در رابطه با حافظه رم نسخه 512 گیگابایتی اطلاعات چندانی وجود ندارد اما برخی مدعی هستند که سامسونگ در این نسخه از پرچمدار Galaxy Note 9 از هشت گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. با چنین حافظه داخلی، می‌توان هوآوی میت RS پورش دیزاین را رقیب جدیدترین پرچمدار سامسونگ عنوان نمود؛ هرچند، قیمت این گوشی بسیار بالا است!

image

رسانه‌ی ETNews مدعی شده است که نسخه پایه Galaxy Note 9 با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 980 دلار عرضه خواهد شد؛ البته قیمت به‌دست آمده، معادل دلاری قیمت ذکر شده توسط ETNews است. همچنین نسخه مجهز به 512 گیگابایت حافظه داخلی و هشت گیگابایت رم نیز با قیمت پایه 1210 دلار به فروش خواهد رسید.

لازم به‌ذکر است که جدیدترین پرچمدار سامسونگ، پنج‌شنبه آینده در تاریخ 9 اوت معرفی خواهد شد؛ مراسم رونمایی از این گوشی در نیویورک برگزار می‌شود. پیش‌فروش گوشی نیز با چهار روز تأخیر در روز دوشنبه، 13 اوت آغاز می‌شود. براساس شایعات، افرادی که نسبت به پیش‌خرید Galaxy Note 9 تا 20 اوت اقدام نمایند؛ ممکن است سفارش خود را پیش از همه و در تاریخ 21 اوت به بعد دریافت نمایند. همچنین عرضه رسمی گوشی نیز در تاریخ 24 اوت آغاز خواهد شد.

برای آشنایی، باید گفت که پرچمدار جدید سامسونگ به نمایشگر 6.3 اینچی QHD+ از نوع سوپر آمولد، تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام یا اگزینوس 9810 (بسته به بازار عرضه؛ در ایالات متحده و چین نسخه مجهز به چیپ‌ست اسنپدراگون 845 کوالکام به فروش خواهد رسید)، باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت، نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید و قلم S-Pen جدید (با قابلیت کنترل موسیقی یا فیلم در حال پخش، ثبت عکس گروهی و ...) عرضه خواهد شد. همچنین شایعه شده است که Galaxy Note 9 بدون نیاز به داک DeX و با استفاده از خنک‌کننده که داخل گوشی تعبیه شده، به راحتی می‌تواند به مانیتور یا تلویزیون متصل شده و حالت Samsung Desktop Experience را ارائه دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

فران

۱۳۹۷/۶/۱۰
ده میلیون؟! همین دیروز تو مشهد نمایندگی سامسونگ سوال کردم میگه الان نوت 8 قیمتش 9 تا 10 میلیون و نوت 9 اگه تا دو هفته دیگه بیاد 14 میلیون

Parastoo

۱۳۹۷/۵/۱۲
فعلا که دلار قیمتش رفته بالا بذارید ما نوت8 رو ببینیم قیمتش چند میشه خریدن ندت9 پیشکش

Elite

۱۳۹۷/۵/۱۱
یعنی ده میلیون?