خانهاخبار
موتورولا One با ظاهری شبیه به آیفون X و دوربین دوگانه در Tenaa ثبت شد

موتورولا One با ظاهری شبیه به آیفون X و دوربین دوگانه در Tenaa ثبت شد

مدتی پیش در خبرها اعلام شد که با وجود موفقیت موتو ایکس ۴، ظاهرا موتورولا و لنوو قصد دارند از ادامه‌ی تولید خانواده موتو ایکس دست بکشند و سری جدیدی به نام وان را جایگزین نمایند.
۱۳۹۷/۵/۱۲

خانواده‌ی وان شامل گوشی‌های هوشمند موتورولا است که به عضویت پروژه‌ی اندروید وان گوگل در می‌آیند و به نظر می‌رسد به زودی شاهد معرفی دو عضو از این خانواده با نام‌های موتورولا وان و موتورولا وان پاور باشیم. هفته‌ی گذشته مشخصات موتورولا وان پاور منتشر شد و این بار نوبت به موتورولا وان رسیده است.

اطلاعات مربوط به این گوشی با شماره مدل XT1943 در سازمان چینی Tenaa به ثبت رسیده است. با توجه به این که وان پاور با شماره مدل XT1942 به ثبت رسیده است، زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که موتورولا وان از وان پاور قدرتمندتر باشد و با در نظر گرفتن این موضوع که موتورولا وان پاور از یک باتری عظیم ۴۸۵۰ میلی آمپر ساعتی بهره‌مند خواهد بود، ظاهرا عنوان «پاور» به این دلیل به این دستگاه اختصاص داده شده است.

image

گفته می‌شود دو دستگاه از نظر مشخصات شباهت زیادی به یکدیگر دارند: نمایشگر بزرگ ۶.۱۸ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۲۴۶ پیکسل و نسبت تصویر عجیب ۱۸.۷:۹ در هر دو گوشی یکسان است. چیپ به کار گرفته شده در موتورولا وان و وان پاور به هشت هسته با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز مجهز است که احتمالا همان اسنپ دراگون ۶۳۶ است. میزان رم عنوان شده برای این دو دستگاه سه، چهار و شش گیگابایت است و دوربین اصلی آن‌ها به دو لنز ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است و دوربین سلفی از نوع ۱۲ مگاپیکسلی است.

ظاهرا موتورولا وان در دو نسخه‌ با حافظه‌ی داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابیتی عرضه می‌شود، در حالی که وان پاور به حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز مجهز می‌شود. ضخامت موتورولا وان برابر ۸.۹ میلی‌متر و ضخامت وان پاور ۹.۹۸ میلی‌متر است؛ با این وجود وزنی معادل ۱۷۰ گرم برای هر دو دستگاه ثبت شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)