خانهاخبار
شخصیت‌های انیمیشن Frozen به ویژگی AR Emoji سامسونگ اضافه شدند

شخصیت‌های انیمیشن Frozen به ویژگی AR Emoji سامسونگ اضافه شدند

سامسونگ اعلام کرده است که این شرکت در پی همکاری خود با دیزنی، شخصیت‌های انیمیشن Frozen را به قابلیت AR Emoji اضافه می‌کند.
۱۳۹۷/۵/۱۱

یکی از قابلیت‌هایی که سامسونگ در تلفن‌هوشمند Galaxy S9 استفاده کرد، قابلیت اموجی‌های متحرک یا همان AR Emoji بود که به نوعی، نسخه سامسونگی Animoji اپل است. اگرچه این ویژگی به اندازه‌ای که انتظار داشتیم جالب ظاهر نشد، بازهم می‌توان تصاویر و تجربه جالبی را برای کاربر خلق نمود. یکی از اقدامات جالب سامسونگ در ابتدای عرضه این ویژگی، استفاده از شخصیت‌های دیزنی برای AR Emoji بود و حال شاهد افزوده شدن شخصیت‌های انیمیشن محبوب Frozen به Galaxy S9 هستیم. 

image

در بروزرسانی جدید AR Emoji، سامسونگ با همکاری دیزنی موفق شده که چهار شخصیت Elsa، Anna، Olaf و Kristoff که همگی از شخصیت‌های اصلی انیمیشن Frozen هستند را به Galaxy S9 بیاورد. قطعا این اولین باری نیست سامسونگ، شخصیت‌های دیزنی را به AR Emoji میاورد؛ پیش از این، کره‌ای‌ها با همکاری دیزنی، شخصیت‌های انیمیشن Incredibles را به Galaxy S9 افزوده بود. سامسونگ همچنین اعلام کرده است که درطی ماه‌های آینده، AR Emoji میزبان شخصیت‌های دیگر دیزنی خواهد بود و کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. درحال حاضر برای استفاده از قابلیت AR Emoji در Galaxy S9، می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن دوربین و انتخاب حالت سلفی، به این ویژگی دسترسی داشته باشید. نظر شما چیست؟ آیا شما هم از قابلیت AR Emoji استفاده می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)