خانهاخبار
جزییات جدید از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر Galaxy S10

جزییات جدید از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر Galaxy S10

براساس پتنت جدیدی که امروز منتشر شده، سامسونگ قصد دارد که در دو پرچمدار سری Galaxy S10 از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده کند. علاوه بر این موضوع، جزییات بیشتری از محل جایگزاری این سنسور منتشر شده است.
۱۳۹۷/۵/۱۱

می‌دانیم که سامسونگ بالاخره قصد دارد که سنسور اثر انگشت را در پرچمدار سال آینده خود در زیر نمایشگر قرار دهد. شاید برایتان جالب باشد، اما شایعه استفاده از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر محصولات سامسونگ، به دوران گلکسی اس ۵ این شرکت بر‌می‌گردد و حال در سال ۲۰۱۸، شاهد عرضه اولین محصولات با سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر هستیم. براساس شایعات منتشر شده پیرامون Galaxy S10، این محصول قرار است از سنسور اثر انگشت UltraSonic در زیر نمایشگر استفاده کند و پتنت جدید کره‌ای‌ها، دیدی بهتر از نحوه کار با این سنسور را نشان ‌دهد.  

image

در حال حاضر، می‌دانیم که سامسونگ قصد دارد سه عضو از خانواده Galaxy S10 را تا اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه کند و دو مدل از این سری، دارای ویژگی سنسور اثر انگشت Ultra Sonic در زیر نمایشگر خواهند بود. به نظر می‌رسد که سنسور اثر انگشت در این دو مدل پیشرفته‌تر Galaxy S10 در ناحیه پایین نمایشگر قرار خواهد داشت و کاربر می‌تواند با قرار دادن انگشت خود در هر بخشی از این ناحیه، قفل صفحه را باز کند. همچنین حداقل یک مدل از سه پرچمدار جدید سامسونگ به فناوری تشخیص چهره سه بعدی شبیه به آیفون ۱۰ مجهز خواهند شد. حال با این تفاسیر، شاید برایتان سوال ایجاد شود که مدل پایه Galaxy S10 چه سیستم امنیتی خواهد داشت؟ براساس‌ جزییات منتشر شده در این پتنت، به نظر می‌رسد که سامسونگ در مدل پایه Galaxy S10، سنسور‌اثر‌انگشت را در لبه کناری این محصول جای خواهد داد؛ جایگاهی که پیش از این در برخی محصولات مانند Razer Phone دیده بودیم. درکل انتظار می‌رود که سامسونگ، سه عضو‌ از خانواده Galaxy S10 را با ویژگی‌های جدید تا پایان سال ۹۷ رونمایی کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

امین

۱۳۹۷/۵/۱۳
گوشی طرح بهت انداختن وگرنه میانرده سامسونگ هم هنگ نمیکنه چه برسه پرچمداراش که بهترین های بازار هستند

mostafa

۱۳۹۷/۵/۱۱
از زمان ایفون 6 هر سال واسه سری گلکسی اس میگن قراره سنسور زیر نمایشگر داشته باشه
خدا کنه سامهنگ زودتر موفق شه گرچه که هنگ کرده رو این موضوع و هی موفق نمیشه :)))
خسته شدیم از این تکرار
امسال نزاره
دوباره از چند ماه بعد از معرفی گلکسی اس 10 شروع میکنید
"گلکسی اس 11 قراره با سنسور زیر نمایشگر بیاد"

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۵/۱۱
S10 ???