خانهاخبار
انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری تازه برای HTC U12 Plus

انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری تازه برای HTC U12 Plus

به روزرسانی نرم افزاری تازه‌ای برای گوشی HTC U12+ منتشر شده است. این به روزرسانی ابتدا در تایوان منتشر شده است و براساس ادعای مقامات سازنده در خلال هفته‌های آینده به سایر کشورهای جهان می‌رسد.
۱۳۹۷/۵/۱۱

خبر خوبی برای دارندگان پرچمدار HTC U12+ داریم. به روزرسانی نرم افزاری تازه‌ای برای این گوشی هوشمند در سرتاسر جهان در حال انتشار است. این به روزرسانی ابتدا در تایوان منتشر شد و حالا کاربران در سایر کشورهای جهان گزارش کرده‌اند که موفق به دریافت و نصب آن شده‌اند. لاگ تغییرات این به روزرسانی‌های نرم افزاری کاملا مشابه است اما شناسه نسخه‌شان متفاوت گزارش شده است.

image

جف گوردون، مدیر روابط عمومی بین الملل اچ تی سی، در ابتدای انتشار تأیید کرد که این به روزرسانی ابتدا برای نسخه دو سیم کارت گوشی U12+ در تایوان منتشر می‌شود و پس از آن در خلال هفته‌های آینده در سایر کشورها در دسترس قرار می‌گیرد.

این به روزرسانی تازه امکان بزرگنمایی خودکار دوربین در حالت ضبط ویدیو، بهبود عملکرد دکمه‌های لمسی و Edge Sense و همچنین بسته امنیتی ماه ژوئن را با خود به همراه می‌آورد. همچنین شایان ذکر است که حجم فایل به روزرسانی 422 مگابایت گزارش شده.

image

اگر تا هفته‌های آینده نوتیفیکیشن خودکار دریافت به روزرسانی روی دستگاه‌تان به نمایش درنیامد، می‌توانید آن را به صورت دستی در منوی تنظیمات گوشی جستجو کنید. به خاطر داشته باشید که پیش از دریافت این فایل حتما به شبکه ارتباطی Wi-Fi متصل شوید و باتری‌ گوشی‌تان هم حداقل 50% شارژ داشته باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رسول

۱۳۹۷/۵/۱۱
دیگه با این وضعیت از m9 نمیتونم کوچ کنم به u12 و خیلی ناراحتم واقعا خیلی زیاده 7ملیون پول برا گوشی که تا اخر سال با این حقوق ها.دیگه خوشی برای ما گوشی بازها تمامه...