خانهاخبار
شگفت آفرینی انیمیشن شگفت انگیزان ۲ با فروش بیش از یک میلیارد دلار!

شگفت آفرینی انیمیشن شگفت انگیزان ۲ با فروش بیش از یک میلیارد دلار!

انیمیشن شگفت انگیزان یکی از محبوب‌ترین‌ کارهایی است که پیکسار تا کنون تولید کرده است. پس از پایان قسمت اول این انیمیشن، همه منتظر قسمت بعدی بودیم؛ بالاخره پس از حدود ۱۴ سال انتظار، شگفت انگیزان ۲ نیز تولید شد و حال که اکران جهانی آن آغاز شده با استقبال بسیار شگفت انگیزی مواجه شده است.
۱۳۹۷/۵/۱۱

اکران شگفت انگیزان ۲ از پانزدهم ماه ژوئن آغاز شد و از آن زمان تا کنون با استقبال بسیار زیاد طرفدارانی مواجه شد که مدت‌ها انتظار دیدنش را داشتند. این انیمیشن محبوب بالاخره به باشگاه میلیاردی‌های گیشه در جهان پیوست و روز گذشته فروشش از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد و به پنجمین انیمیشن دیزنی و هجدمین تاریخ در سراسر جهان تبدیل شد که فروش بیش از یک میلیارد دلار را تجربه کرده‌اند. دیزنی امسال دو فیلم میلیاردی دیگر نیز در گیشه داشت؛ پلنگ سیاه و انتقام جویان: جنگ ابدیت و حال این سومین فیلم امسالش است که به رکورد یک میلیارد دلار رسید.

شگفت انگیزان ۲ در آمریکا تا به حال موفق شد ۵۷۴ میلیون دلار بفروشد و اکران جهانی نیز ۴۳۰.۹ میلیون دلار برایش به همراه داشت که در مجموع فروش کل این فیلم در سرتاسر دنیا تا روز سی جولای به ۱.۰۰۵ میلیارد دلار رسید. همچنین، این اولین انیمیشنی است که رکورد فروش بالای ۵۰۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی را شکست و از این جهت به نهمین انیمیشن در تاریخ ایالات متحده تبدیل شده است. داستان اسباب بازی‌های۳، در جستجوی دوری و شگفت انگیزان ۲ در کنار هم استدیوی پیکسار را به اولین و تنها شرکتی تبدیل کرده‌اند که موفق شد سه انیمیشن میلیارد دلاری تولید کند.

image

در شگفت انگیزان ۲ خواهیم دید که «هلن» برای رهبری یک کمپین فراخوانده می‌شود تا دوباره ابر قهرمانان را بازگرداند، همچنین «باب» قهرمانانه یک زندگی عادی را در خانه همراه ویولت، دش و فرزند تازه متولد شده (که استعدادهایش در این قسمت کشف خواهد شد) تجربه می‌کند. این بار نیز یک شخصیت شرور خانواده‌ی شگفت انگیز را مجبور می‌کند تا با همکاری فروزون (Frozone) ماجراهای جالبی را خلق کنند. صدا پیشه‌ی شخصیت‌ها به شرح زیر است:

  • هلن: هالی هانتر
  • باب: کریگ تی. نلسون
  • ویولت: سارا وول
  • دش: هاک میلنر 
  • فروزون: ساموئل ال. جکسون

شخصیت‌های دیگری نیز حضور دارند که برَد بِرد، باب اودنکرک، کاترین کینر، جاناتان بنکس، سوفی بوش و ایزابلا روسیلینی به جای آن‌ها صحبت می‌کنند. 


image

نویسندگی و کارگردانی این مجموعه بر عهده‌ی برد برد است که پیش از این انیمیشن‌های موفق و محبوبی مانند «غول آهنی»، «شگفت انگیزان» و «موش سر آشپز» را خلق کرده است. جان واکر، تهیه کننده‌ی «شگفت انگیزان» و «سرزمین فردا» و نیکول گریندل، تهیه کننده‌ی «داستان اسباب‌ بازی‌های ۳» نیز تهیه کنندگان این پروژه‌ بودند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)