خانهاخبار
شیائومی POCOPHONE F1 از سیستم دفع حرارت با مایعات استفاده می‌کند

شیائومی POCOPHONE F1 از سیستم دفع حرارت با مایعات استفاده می‌کند

امروز شاهد انتشار جزییاتی تازه درباره تلفن‌هوشمند مرموز شیائومی POCOPHONE F1 هستیم و در آن، ادعا می‌شود که این محصول از فناوری خنک‌سازی با استفاده از مایعات (Liquid Cooling) استفاده خواهد کرد.
۱۳۹۷/۵/۱۰

احتمالا می‌دانید که شرکت چینی شیائومی درحال کار بر روی یک تلفن‌‌هوشمند خاص و قدرت‌مند است که فعلا با اسم رمز POCOPHONE F1 شناخته می‌شود. هفته پیش بود که چینی‌ها موفق به دریافت تاییدیه بلوتوث این محصول شدند که از نزدیک شدن به عرضه این محصول خبر می‌دهد. دریافت این تاییدیه باعث شد که برخی از مشخصات اصلی POCOPHONE F1 لو برود؛ مشخصاتی از قبیل استفاده بلوتوث نسخه پنجم و پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۴۵ که نشان می‌دهد POCOPHONE F1 قطعا یک محصول بالارده خواهد بود. حال امروز، اعلام شده که این محصول قرار است از سیستم خنک‌سازی با مایعات استفاده کند. 

image

قطعا سیستم خنک‌سازی با مایعات موردی است که در کمتر دستگاهی پیدا می‌شود و همین موضوع به خودی خود، سوالاتی تازه را ایجاد کرده است. قبل از اینکه به این ویژگی بپردازیم، اجازه دهید که سایر مشخصات POCOPHONE F1 را بررسی کنیم. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این محصول قرار است به دوربینی با لنز دوگانه مجهز شود که یک لنز دارای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و دیگری دارای سنسوری ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین سنسور اصلی شیائومی POCOPHONE F1 که ابعاد ۱.۴‌ میکرومتری دارد، از فناوری فوکوس Dual Focus برای فوکوس کردن خودکار روی سوژه استفاده خواهد کرد. دوربین جلوی این دستگاه نیز احتمالا یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود که به کمک فناوری Super Pixel، نویز تصاویر را به حد قابل توجهی کاهش خواهد داد. شیائومی Mi 8 اولین تلفن‌هوشمند اندرویدی است که با پیروی از آیفون ۱۰، به سیستم فناوری تشخیص چهره با استفاده از سنسورهای مادون قرمز مجهز شده و حالا، POCOPHONE F1 نیز به دنبال Mi 8 از این قابلیت برخوردار خواهد بود. سایر ویژگی‌های این محصول شامل حافظه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، ۶ گیگابایت حافظه رم، نمایشگر ۵.۹۹ اینچی FHD+ و اندروید P مجهز به رابط کاربری MIUI 10 می‌شود. 

image

حال برمی‌گردیم به ویژگی که در ابتدا بیان کردیم. خنک‌سازی با استفاده از مایعات ویژگی است که معمولا در تلفن‌های هوشمند مخصوص بازی و یا بسیار قدرتمند استفاده می‌شود و برای همین، شاید بتوان تصور کرد که POCOPHONE F1 یک تلفن هوشمند مخصوص بازی است؛ شاید هم POCOPHONE F1 یک تلفن‌هوشمند عادی باشد که برای بهبود سیستم خنک سازی دستگاه، به این ویژگی روی آورده است. نظر شما چیست؟ به نظر شما شیائومی POCOPHONE F1 قرار است چه نوع تلفن هوشمندی باشد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)