خانهاخبار
هوآوی واچ 3 در راه است؛ اعطای مجوز به سه ساعت‌ جدید

هوآوی واچ 3 در راه است؛ اعطای مجوز به سه ساعت‌ جدید

شرکت هوآوی برای سه محصول پوشیدنی جدید مجوز دریافت نموده؛ ظاهرا چینی‌ها درنظر دارند در آینده‌ای نزدیک از Huawei Watch 3 رونمایی کنند.
۱۳۹۷/۵/۱۰

شرکت هوآوی مدتی پیش از مدل 2018 ساعت‌مچی هوشمند Huawei Watch 2 رونمایی کرد و این مدل هنوز قدیمی محسوب نمی‌شود؛ اما به‌نظر می‌رسد که چینی‌ها درنظر دارند تا ساعت‌ هوشمند جدیدتری را وارد بازار نمایند که جانشین Huawei Watch 2 خواهد شد. ریچارد یو، رئیس هوآوی، در اوایل امسال در نمایشگاه MWC 2018 تایید کرد که Huawei Watch 3 در حال توسعه است اما شرکت متبوع‌اش برای عرضه این مدل عجله‌ای ندارد زیرا نسل قبل یعنی Huawei Watch 2 به خوبی فروش می‌رود. سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) در اوایل ماه جاری میلادی به پتنت جدید هوآوی که احتمالا با هوآوی واچ 3 مرتبط است، مجوز اعطا کرده.

image

برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم که سال گذشته در نمایشگاه MWC 2017 از سه مدل از ساعت مچی هوشمند Huawei Watch 2 رونمایی شد؛ Huawei Watch 2 Sports، هوآوی واچ 2 کلاسیک و نسخه 4G ساعت Huawei Watch 2 Sports که از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و قادر است قابلیت‌های ارتباطی متنوع‌تری را نسبت به نسخه‌های بدون سیم‌کارت به کاربران ارائه دهد. به‌نظر می‌رسد که تأییدیه‌های تازه دریافت شده برای سه‌ ساعت‌ هوشمند جدید هوآوی، مربوط به نسخه‌های مختلف Huawei Watch 3 باشد. در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری پیرامون ساعت‌های هوشمند هوآوی به‌دست نیامده است اما در پتنت‌ها اشاره می‌شود که محصولات پوشیدنی شرکت چینی با قابلیت‌های سلامتی‌محور عرضه خواهند شد. 

هنگامی‌که رئیس هوآوی تایید کرد این شرکت برای عرضه Huawei Watch 3 عجله‌ای ندارد، برخی اعلام کرده بودند که ساعت‌مچی هوشمند هوآوی ممکن است در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی شود اما درستی این ادعا را نمی‌دانیم. شرکت چینی در تاریخ 31 اوت مراسم خبری در آلمان خواهد داشت اما مشخص نیست که آیا از تراشه Kirin 980 رونمایی خواهد شد یا هوآوی ساعت‌های مچی هوشمند جدیدش را معرفی می‌کند.

image

رقیب هوآوی یعنی سامسونگ نیز به‌زودی از ساعت‌ هوشمند Galaxy Watch رونمایی خواهد کرد که جانشین Gear S3 است؛ ظاهرا کره‌ای‌ها تصمیم گرفته‌اند مجددا از برند Galaxy در محصولات پوشیدنی خود استفاده نمایند. با وجود عرضه ساعت جدید سامسونگ با برند Galaxy، سیستم‌عامل تایزن همچنان روی آن اجرا خواهد شد و خبری از ارائه ساعت‌ هومشند سامسونگ با سیستم‌عامل Android Wear نیست. همچنین اپل نیز درنظر دارد تا دو مدل مختلف از سری چهارم ساعت‌های اپل واچ را در ماه سپتامبر معرفی نماید که براساس شایعات، حاشیه‌های باریک‌تری در اطراف نمایشگر خود خواهند داشت.

شما چه انتظاری از ساعت‌های مچی هوشمند آینده دارید و کدام‌ قابلیت‌ها را برای یک ساعت هوشمند ضروری می‌دانید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)