خانهاخبار
اولین پوستر فیلم مربوط به زندگی لورل و هاردی منتشر شد

اولین پوستر فیلم مربوط به زندگی لورل و هاردی منتشر شد

حتما دو کمدین مشهور سینمای جهان یعنی لورل و هادری را می‌شناسید. این فیلم در مورد این دو بازیگر سرشناس سینمای کمدی است و Stan & Ollie نام دارد.
۱۳۹۷/۵/۱۰

فیلمی که می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم در مورد دو ستاره بی چون و چرای سینمای کمدی جهان یعنی استن لورل و الیور هاردی است. این فیلم Stan & Ollie (استن و اولی) نام دارد که توسط Jon S. Baird کارگردانی می‌شود. این فیلم قرار است سال 2019 اکران شود اما به تازگی اولین پوسترش منتشر شده است.

نقش این دو کمدین را استیو کوگان و جان سی ریلی بازی می‌کنند. فوکوس فیلم روی توری است که در سال 1953 در بریتانیا توسط این دو کمدین برگزار شد. این تور زمانی برگزار می‌شود که این دو کمدین دوران طلایی خودشان را پشت سر گذاشته‌اند و دیگر به عنوان پادشاهان بی چون و چرای کمدی هالیوود نیستند و با آینده‌ای نامعلوم روبرو هستند. زمانی که تور برگزار می‌شود استقبال از آن‌ها به طور نا امید کننده‌ای کم است؛ اما این‌ها دلیل نمی‌شود که این دو رفیق قدیمی نتوانند یکدیگر را بخندانند و جذابیت و زیبایی اجرای آن‌ها سبب می‌شود که تماشاچیان هم به‌اندازه کافی بخندند. این موفقیت جدید آن‌ها سبب می‌شود که دوباره با سپاهی از طرفداران روبرو شوند. اما همه چیز به همین‌جا ختم نمی‌شود و بخش‌هایی تاریک از گذشته آن‌ها به سراغشان می‌آید تا شکارشان کند و هاردی هم در شرایط سلامتی کامل به سر نمی‌برد و ....

نقش همسران این دو کمدین را که لوسیل و آیدا نام داشتند شرلی هندرسون و نینا آریاندا بازی می‌کنند. این فیلم قرار است در یازده ژانویه سال 2019 اکران عمومی ‌شود.

image

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)