خانهاخبار
نمونه فیس‌لیفت سوزوکی ویتارا به موتور 1.0 و 1.4 لیتری مجهز می‌شود

نمونه فیس‌لیفت سوزوکی ویتارا به موتور 1.0 و 1.4 لیتری مجهز می‌شود

شرکت سوزوکی دیگر از موتور 1.6 لیتری بنزینی در خودروی ویتارا استفاده نمی‌کند و موتورهای 1.0 و 1.4 لیتری را جایگزین آن می‌کند.
۱۳۹۷/۵/۱۰

نمونه فیس‌لیفت سوزوکی ویتارا به موتور 1.0 لیتری نسل جدید Swift مجهز می‌شود. این موتور قادر به تولید 109 اسب بخار قدرت و 170 نیوتون متر گشتاور است. علاوه بر این موتور شاهد عرضه نسخه‌ای دیگر از سوزوکی ویتارا با موتور 1.4 لیتری خودروی سوزوکی S-Cross نیز خواهیم بود. این موتور قدرتی برابر با 138 اسب بخار و گشتاوری برابر با 220 نیوتون متر در اختیار راننده قرار می‌دهد. موتور 1.0 لیتری در مدل‌ پایه SZ4 و مدل میان‌رده SZ-T مورد استفاده قرار می‌گیرد و موتور 1.4 لیتری قدرت بالاترین نمونه، مدل SZ5 را تامین می‌کند.

گازهای آلاینده تولیدی توسط موتورهای جدید 1.0 لیتری و 1.4 لیتری در مقایسه با نمونه 1.6 لیتری کمتر است. در حال حاضر شرکت ژاپنی سوزوکی در رابطه با میزان تولید آلایندگی توسط این خودرو اطلاعاتی را در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است. این برند قصد دارد اطلاعات تکمیلی را در زمان عرضه این محصول به بازار، اوایل سال 2019 منتشر کند.

image

نسخه فیس‌لیفت سوزوکی ویتارا علاوه بر موتورهای جدید، تغییراتی را نیز در ظاهر خود تجربه می‌کند. در جلوی این دستگاه نحوه طراحی چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر تغییراتی را تجربه کرده است. در کابین این خودرو، سوزوکی تغییراتی را اعمال کرده است. کیفیت مواد استفاده شده در تولید داشبورد بهبود داشته است و همچنین در صفحه کیلومترشمار این کراس‌اوور یک نمایشگر رنگی قرار داده شده است.

image

در بخش ایمنی نیز نمونه فیس‌لیفت سوزوکی ویتارا بهبود داشته است. این خودرو در بالاترین تیپ خود، مدل SZ5 به صورت استاندارد به سیستم ترمز خودکار اضطراری مجهز می‌شود. علاوه بر این سیستم شاهد حضور سیستم‌های دیگر مانند سیستم هشدار خروج از خط، سیستم شناسایی علائم راهنمایی و رانندگی، سیستم هشدار تصادف از عقب و سیستم شناسایی نقاط کور در این خودروی شرکت سوزوکی هستیم.

image

در حال حاضر ویتارا پرفروش‌ترین خودروی شرکت سوزوکی در کشور انگلستان محسوب می‌شود. نسل سوم این خودرو در سال 2015 معرفی شد. هم اکنون این خودرو با موتور 1.6 لیتری به بازار عرضه می‌شود. انتظار می‌رود با آغاز فروش نمونه فیس‌لیفت سوزوکی ویتارا با موتورهای 1.4 و 1.0 لیتری، نسخه مجهز به موتور 1.0 لیتری در مقایسه با نمونه مجهز به موتور قدرتمندتر فروش بیشتری را تجربه کند.

سوزوکی در حال حاضر قیمت این خودروی جدید خود را اعلام نکرده است. این کمپانی ژاپنی قصد دارد در ماه‌های آینده و با نزدیک شدن به زمان عرضه این خودرو به بازار، قیمت آن را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد. انتظار می‌رود این کراس‌اوور در مقایسه با نسخه کنونی خود افزایش قیمت کمی را تجربه کند. سوزوکی نسل کنونی ویتارا را با قیمت 16 هزار پوند در انگلستان به فروش می‌رساند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)