خانهاخبار
Xperia XA3 سونی با نمایشگر FHD در TENAA فاش شد

Xperia XA3 سونی با نمایشگر FHD در TENAA فاش شد

سونی احتمالا گوشی میان‌رده Xperia XA3 را در تاریخ 30 اوت معرفی خواهد کرد و مدل مذکور به‌تازگی در TENAA رویت شده است.
۱۳۹۷/۵/۱۰

شرکت سونی در تاریخ 30 اوت، مراسم خبری را به منظور معرفی محصولات جدیدش برگزار خواهد کرد. در حالی‌که تمامی توجه ژاپنی‌ها در این مراسم به Xperia XZ3 با دوربین تکی 48 مگاپیکسلی معطوف خواهد شد، گمان می‌رود که از جانشین Xperia XA2 نیز تا پایان تابستان رونمایی شود. گوشی جدید سونی که احتمالا Xperia XA3 نامیده خواهد شد و پیش‌تر توانسته بود تاییدیه اوراسیا را به‌دست آورد، به‌تازگی در چین رویت شده است. در صورتی‌که گمانه‌زنی‌ها پیرامون گوشی Xperia XA3 صحت داشته باشد، ژاپنی‌ها از جانشین Xperia XA2 با فاصله 9 ماهه رونمایی خواهند کرد!

جدیدترین میان‌رده سونی با شماره مدل H4413 در TENAA فاش شده است که تأیید می‌کند این مدل از LTE پشتیبانی خواهد کرد و نسخه نامشخصی از سیستم‌عامل اندروید روی آن اجرا می‌شود. همچنین به نقل از یک منبع ژاپنی مشخص شده است که مدل مذکور نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18:9 خواهد داشت؛ رزولوشن صفحه‌نمایش 1080 در 2160 پیکسل یا FHD+ است. اندازه ابعاد نمایشگر به 18:9 ممکن است باعث شود تا سونی میان‌رده جدید خود را با حاشیه‌های کم‌تری در اطراف صفحه‌نمایش ارائه دهد.

image

در رابطه با سایر مشخصات سخت‌افزاری Xperia XA3 اطلاعات بیشتری منتشر نشده است و نمی‌دانیم که این گوشی از نظر اندازه نمایشگر، حافظه رم، فضای ذخیره‌سازی، پردازنده، دوربین و باتری چه تفاوت‌هایی با گوشی Xperia XA2 سونی دارد. لازم به‌ذکر است که سونی گوشی Xperia XA2 را با نمایشگر 5.2 اینچی FHD با نسبت ابعاد 16:9، تراشه اسنپدراگون 630 کوالکام با هشت هسته پردازشی 2.2 گیگاهرتزی Cortex A53، سه گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.0، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.4 و باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت معرفی کرده بود.

همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره شد، پرچمدار Xperia XZ3 بخشی از مراسم خبری سونی در تاریخ 30 اوت خواهد بود. این مدل به نمایشگر 5.8 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 مجهز شده است و از پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام استفاده خواهد کرد. ضمن اینکه پرچمدار جدید سونی احتمالا اولین گوشی شرکت ژاپنی با نمایشگر لبه منحنی خواهد بود؛ حداقل تصاویر به‌دست آمده چنین ویژگی را برای Xperia XZ3 سونی فاش می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)