خانهاخبار
میلان Red معرفی شد؛ هایپرکار اتریشی با قدرت 1306 اسب بخار!

میلان Red معرفی شد؛ هایپرکار اتریشی با قدرت 1306 اسب بخار!

به تازگی شرکتی اتریشی از هایپرکار Milan Red رونمایی کرده است. این محصول با طراحی عجیب خود به موتور 1306 اسب بخاری مجهز شده است.
۱۳۹۷/۵/۱۰

در دنیای امروز شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید هایپرکارها مشغول به فعالیت هستند. این کمپانی‌ها محصولات تولیدی خود را به تعداد محدود در اختیار افراد قرار می‌دهند (البته قیمت بالای آن‌ها مانع از خرید هایپرکارها توسط عموم مردم می‌شود). اخیرا یک شرکت اتریشی از هایپرکار خود با نام میلان Red رونمایی کرده تا با خودروهای شرکت‌های پاگانی، کونیگزگ و بوگاتی رقابت کند.

خودروی میلان Red طراحی جدیدی را به دنیای هایپرکارها اضافه می‌کند. این کمپانی اتریشی سعی کرده طراحی متفاوتی را در مقایسه با محصولات مطرح بازار مانند مک‌لارن سنا و یا فورد GT در هایپرکار خود مورد استفاده قرار دهد. شرکت خودروسازی میلان برای طراحی این خودرو از شاهین (Falcon) اتریشی الهام گرفته است.

image

یکی دیگر از تغییراتی که شرکت Milan در محصول خود در مقایسه با هایپرکارهای مطرح بازار ایجاد کرده است، انتخاب نام‌های متفاوت برای حالت‌های رانندگی میلان Red است. در حال حاضر اکثر خودروهای سوپر اسپرت از حالت‌های رانندگی مانند اسپرت و یا Race بهره می‌برند با این حال Milan Red حالت‌های رانندگی سر خوردن، حمله و شکار را در اختیار راننده قرار می‌دهد. در حال حاضر نمی‌توان در رابطه با این نحوه نامگذاری و تغییراتی که هر یک از آن‌ها در خودرو ایجاد می‌کنند، اظهار نظر دقیقی کرد.

مسلما هایپرکار میلان رد مانند محصولات رقیب از مشخصات فنی جذاب و موتور قدرتمندی بهره می‌برد. شرکت سازنده برای این خودرو یک موتور 8 سیلندر با حجم 6.2 لیتر در نظر گرفته که به همراه توربوشارژر چهارگانه قادر به تولید 1306 اسب بخار قدرت است. وزن این خودرو به علت استفاده از فیبر کربن در ساختار آن به 1300 کیلوگرم می‌رسد. این وزن به معنای نسبت وزن به قدرت برابر (یک به یک) مشابه با کونیگزگ One:1 است که سرعت و شتاب بالایی را برای آن به ارمغان می‌آورد.

image

قدرت تولیدی توسط موتور این خودرو به چرخ‌های عقب آن منتقل می‌شود که شتاب بالایی را برای میلان Red به همراه دارد. کمپانی سازنده ادعا می‌کند سرعت این هایپرکار در مدت زمان 2.5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. سرعت این خودرو پس از 5.5 ساعت به 200 کیلومتر بر ساعت و پس از طی زمان 9.9 ثانیه به 300 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

اعداد اعلام شده به معنای شتاب تقریبا یکسان این خودرو با بوگاتی شیرون است البته هایپرکار میلان Red در مقایسه با بوگاتی شیرون یک ثانیه زودتر به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت و 3.7 سریع‌تر به سرعت 300 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. حداکثر سرعت اعلام شده برای این هایپرکار برابر با 400 کیلومتر بر ساعت است.

image

سیستم تعلیق این خودرو به وسیله فیبر کربن و در کشور اتریش تولید می‌شود. شرکت خودروسازی میلان در کابین این خودرو یک مانیتور برای نمایش ضربان قلب راننده در نظر گرفته است. سپر جلوی این خودرو طراحی خاص و جذابی دارد.

خریدار برای تصاحب این هایپرکار باید مبلغی برابر با 2 میلیون یورو در حساب بانکی خود پول داشته باشد. از این خودرو تنها 99 نمونه تولید خواهد شد که بر اساس شنیده‌ها از این تعداد، 18 عدد آن فروحته شده است. در حال حاضر هایپرکارهای زیادی با این مبلغ به فروش می‌رسند. با وجود فروش 18 عدد از این خودرو شاید بسیاری از افراد به جای خرید Milan Red محصولاتی مانند بوگاتی شیرون و یا خودروی بعدی شرکت گونیگزگ را مورد خریداری قرار دهند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

آرش

۱۳۹۷/۵/۱۲
در دنیا کشورها برای توانایی مهندسی خود در رابطه با خودرو سازی به سراغ تولید خودروی ملی که کمپانی های بزرگی در دنیا به سختی در حال رقابت با هم هستند نمیرن چون دیگه بازار جایی برای یه برند جدید نداره که بخواهد یه خودرو اقتصادی تولید کنه و به جای آن سهام شرکتها رو میخرن
اما برای قدرت نمایی و نشان دادن دانش مهندسی خود دست به تولید یه هایپر کار میزن