خانهاخبار
افشای جزئیات جدید پیرامون Galaxy Note 9 سامسونگ

افشای جزئیات جدید پیرامون Galaxy Note 9 سامسونگ

براساس یک گزارش جدید سامسونگ درنظر دارد تا پرچمدار Galaxy Note 9 را با ژست‌های حرکتی متفاوت و رابط‌کاربری بهبود یافته عرضه نماید.
۱۳۹۷/۵/۱۰

رونمایی از Galaxy Note 9 تا چند روز آینده صورت می‌گیرد و به همین جهت، در طی چند روز اخیر شایعات بیشتری پیرامون پرچمدار جدید سامسونگ منتشر می‌شود. تا به‌حال مشخص شده است که قلم S-Pen جدید از بلوتوث پشتیبانی خواهد کرد و قابلیت‌های جدیدی را برای ثبت عکس گروهی، کنترل موسیقی یا فیلم در حال پخش و گیمینگ ارائه می‌دهد؛ ضمن اینکه قلم استایلوس گلکسی نوت 9 در چندین رنگ مختلف تولید خواهد شد. همچنین می‌دانیم که Galaxy Note 9 بدون نیاز به داک DeX Pad به تلویزیون یا مانیتور متصل می‌شود؛ ظاهرا پرچمدار جدید سامسونگ از سیستم خنک‌کننده‌ای بهره می‌برد که آن‌را از داک DeX بی‌نیاز خواهد کرد. از دیگر اطلاعات به‌دست آمده پیرامون Galaxy Note 8 می‌توان به عرضه انحصاری عنوان Fortnite برای این گوشی اشاره نمود.

اطلاعات تازه منتشر شده نیز جزئیات بیشتری را پیرامون پرچمدار سامسونگ برای نیمه دوم سال 2018 ارائه می‌دهد. اول از همه، سامسونگ درنظر دارد تا فبلت Galxay Note 9 را با نسخه جدید دستیار صوتی Bixby 2.0 ارائه دهد؛ تغییرات اعمال شده در بیکسبی تا رونمایی از این دستیار صوتی به همراه گلکسی نوت 9 مشخص نخواهد شد اما سامسونگ پیش‌تر اعلام کرده بود که در نسخه جدید بیکسبی، عملکرد دستیار صوتی کره‌ای‌ها ارتقا یافته است و نیازی به تکرار جمله Hi, Bixby برای فراخوانی این دستیار وجود ندارد. همچنین اشاره شده است که تجربه کاربری مبتنی بر هوش مصنوعی توسط نسخه جدید بیسکبی ارائه می‌شود. ممکن است صفحه اصلی بیکسبی که اکنون رنگی است، در نسخه جدید Bixby دستخوش تغییر شود.

image

دیگر قابلیت‌های اعلام شده، شامل تغییر آیکون‌های صفحه‌ اصلی است و همچنین ژست‌های حرکتی جدیدی است که استفاده از Galaxy Note 9 را ساده‌تر می‌کند. همچنین منوی مخصوصی برای S-Pen درنظر گرفته شده است که قابلیت‌های جدیدی را ارائه خواهد داد.

باید دید که دیگر چه تغییراتی در پرچمدار جدید سامسونگ اعمال خواهد شد. تاکنون مشخص شده است که Galaxy Note 9 در دو نسخه 128 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد و بسته به بازار فروش می‌توانید آن را با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام (ایالات متحده و چین) و اگزینوس 9810 (سایر کشورها) خریداری کنید. همچنین پرچمدار جدید سامسونگ به صفحه‌نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن QHD+ مجهز خواهد شد و شرکت کره‌ای از ترکیب دو سنسور 12 مگاپیکسلی در پرچمدار جدیدش استفاده خواهد کرد. دیگر قابلیت‌های احتمالی Galaxy Note 9 شامل باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت، شش یا هشت گیگابایت رم (مدل 128 گیگابایتی با شش گیگابایت رم عرضه خواهد شد و نسخه 512 گیگابایتی به هشت گیگابایت رم مجهز شده است) و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی خواهد بود. 

براساس شایعات، نسخه پایه Galaxy Note 9 نزدیک به 980 دلار قیمت خواهد داشت تا پرچمدار جدید سامسونگ به یکی از گران‌قیمت‌ترین پرچمداران بازار تبدیل شود؛ مدل 512 گیگابایتی نیز بیشتر از 1200 دلار قیمت دارد. سامسونگ این گوشی را در تاریخ 24 اوت وارد بازار می‌کند و احتمالا پس از معرفی رسمی، پیش فروش آن به مدت دو هفته آغاز خواهد شد. به همراه پرچمدار جدید سامسونگ، تبلت Galaxy Tab S4 و ساعت مچی هوشمند Galaxy Watch معرفی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)