خانهاخبار
میان رده Mi Note 4 شیائومی با اسنپ‌دراگون 835 و پنل شفاف در راه است

میان رده Mi Note 4 شیائومی با اسنپ‌دراگون 835 و پنل شفاف در راه است

به نظر می‌رسد کمپانی شیائومی قصد دارد گوشی میان رده تازه‌ای را با طراحی شبیه پرچمدار Mi 8 Explorer و پنل پشتی شفاف معرفی کند. این گوشی Mi Note 4 نام دارد و چند روز پیش موفق شده است از TENAA مجوز دریافت کند.
۱۳۹۷/۵/۱۰

گوشی تازه‌ای از شیائومی به نام Mi Note 4 چند روز پیش موفق به دریافت مجوز TENAA شد و این آژانس رگولاتری هم مشخصاتش را در وب‌سایت رسمی به اشتراک گذاشت. همچنین تصاویر این گوشی با شناسه M1807E8A در تاریخ 27 ژوئیه در وب‌سایت مذکور منتشر شدند. باتوجه به این تصاویر به نظر می‌رسد که حداقل یکی از نسخه‌های این دستگاه هوشمند تازه مانند پرچمدار Mi 8 Explorer Edition با پنل پشتی شفاف معرفی می‌شود. همان‌طور که در گزارش‌های قبلی هم اشاره کردیم، برد اصلی که از ورای این پنل شفاف در پرچمدار مذکور دیده می‌شود، برد اصلی که Mi 8 Explorer Edition از آن قدرت می‌گیرد نیست و تنها جنبه تزیینی دارد.

image

 

گوشی M1807E8A همچنین مانند Mi 8 Explorer Edition به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در پنل پشتی مجهز شده است و طراحی بریدگی حاشیه (ناچ) در قسمت بالای پنل جلوی آن دیده می‌شود. مشخصات دیگری از این گوشی در مجوز TENAA دیده نمی‌شود اما شایعه شده است که گوشی Mi Note 4 صفحه نمایش 5.99 اینچی با نسبت تصویر 18:9 دارد و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 هم قدرت می‌گیرد. همچنین پیش بینی می‌شود این دستگاه هوشمند به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه مجهز شود و دوربین اصلی آن از OIS 4 محوره پشتیبانی کند. Mi Note 4 شیائومی علاوه بر موارد مذکور از امکانات ارتباطی گسترده‌ای بهره می‌برد و از باندهای LTE جهانی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود این گوشی حدودا 2299 یوان معادل 337 دلار قیمت گذاری شود.

در خلال روزهای آینده احتمالا شاهد انتشار فهرست مشخصات منتسب به این گوشی تازه در وب‌سایت رگولاتوری TENAA خواهیم بود و اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار خواهیم داد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سینا

۱۳۹۷/۵/۱۱
یه گوشیه دیگه که ما نمیخریم

بنیامین

۱۳۹۷/۵/۱۰
متاسفانه در ایران میان رده یعنی پرچمدار به توان 2.
واقعا افسوس. ?

Saeed.h

۱۳۹۷/۵/۱۰
میانرده بودن توی ایران دیگ معنی نداره با این وضع دلار چون الان قیمت میانرده ها از پرچم داری سابقم بیشتر شده
افسوس...