خانهاخبار
گوگل در حال توسعه یک شارژر بی‌سیم برای Pixel 3

گوگل در حال توسعه یک شارژر بی‌سیم برای Pixel 3

آن‌طور که پیداست، گوگل درنظر دارد تا گوشی‌های جدید خود را با داک شارژ بی‌سیم Pixel Stand ارائه دهد؛ این داک از دستیار صوتی گوگل اسیستنت بهره می‌گیرد.
۱۳۹۷/۵/۹

در حالی‌که بسیاری برای رونمایی از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ و اپل در نیمه دوم سال 2018 لحظه‌شماری می‌کنند، برخی منتظر هستند تا گوگل جدیدترین پرچمداران خود و جانشین Pixel 2 و Pixel 2 XL را به بازار عرضه نماید. به‌نظر می‌رسد ساکنان مانتین‌ویو در ماه اکتبر کاربران را با رونمایی از یک داک شارژ بی‌سیم هیجان‌زده خواهند کرد.

پرچمداران جدید گوگل که فعلا Pixel 3 و Pixel 3 XL نامیده می‌شوند، پنل پشتی از جنس شیشه دارند و به دلیل همین تغییرات، هر دو مدل از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد؛ گوشی‌هایی که گوگل در طی دو سال گذشته از سری Pixel عرضه کرده است، به دلیل برخورداری از قاب پشتی فلزی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کنند. با اعمال این تغییر، پرچمدار آینده گوگل یک قدم به گوشی‌های آیفون و سری گوشی‌های گلکسی اس و گلکسی نوت نزدیک‌تر شده‌اند. براساس یک گزارش جدید، گوگل در حال توسعه یک داک مخصوص برای جانشین Pixel 2 و Pixel 2 XL است تا بتوانید پرچمداران جدید این شرکت را به صورت بی‌سیم شارژ نمایید.

image

اطلاعات جدید پیرامون داک شارژ بی‌سیم پرچمداران آینده گوگل از آخرین نسخه از برنامه Google به‌دست آمده است. البته این اولین‌بار نیست که جزئیاتی پیرامون داک شارژ بی‌سیم گوگل منتشر می‌شود؛ تقریبا از زمان انتشار دومین نسخه آزمایشی سیستم‌عامل Android P می‌دانیم که گوگل در حال توسعه یک محصول مرموز با اسم‌رمز Dreamliner است که گمان می‌رود یک داک شارژ بی‌سیم باشد. آنچه داک Pixel Stand را هیجان‌انگیز نشان می‌دهد، پشتیبانی این داک از دستیار صوتی Google Assistant است؛ زمانی‌که گوشی خود را روی داک قرار دهید، Pixel Stand می‌تواند به کاربران پیشنهادات شخصی‌سازی شده ارائه یا به سوالات شما با استفاده از دستیار صوتی Google Assistant پاسخ دهد. همچنین Pixel Stand قادر است این وظایف را در صورت قفل بودن گوشی شما نیز انجام دهد.

بد نیست اشاره کنیم که پرچمداران جدید گوگل احتمالا در ماه اکتبر (اوایل مهر) به صورت رسمی معرفی خواهند شد. امسال شاهد رونمایی از دو گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL هستیم اما گفته می‌شود که مدل بزرگ‌تر یعنی جانشین Pixel 2 XL با بیشترین تغییرات نسبت به نسل قبل عرضه خواهد شد؛ گوگل تصمیم گرفته است تا این مدل را به تبعیت از روند رایج در بازار با بریدگی در بالای نمایشگر ارائه دهد. البته Notch پیکسل 3 ایکس‌ال چندان باریک نیست اما طراحی که گوگل در این مدل اعمال نموده، باعث خواهد شد تا فضای بیشتری از پنل جلوی پرچمدار جدید گوگل با صفحه‌نمایش پوشانده شود. لازم به‌ذکر است که هیچ‌یک از گوشی‌های امسال گوگل از دوربین دوگانه بهره نمی‌گیرند و شرکت سازنده به جای‌گیری یک سنسور در قاب پشتی رضایت داده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)