خانهاخبار
احتمال معرفی گوشی هوشمند شیائومی با صفحه نمایش تاشو در سال 2019

احتمال معرفی گوشی هوشمند شیائومی با صفحه نمایش تاشو در سال 2019

علاوه بر هوآوی و سامسونگ کمپانی شیائومی هم در حال توسعه اولین گوشی هوشمند خود با صفحه نمایش تاشو است و انتظار می‌رود آن را سال 2019 با قیمتی کمتر از سایر رقیبان روانه بازار سازد.
۱۳۹۷/۵/۹

گزارش شده است که هوآوی قصد دارد با پیشی گرفتن از سامسونگ و معرفی اولین گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش تاشو در سال 2019 این غول تکنولوژی را مغلوب کند. تازه‌ترین خبرها حاکی از آن است که علاوه بر هوآوی سایر سازندگان چینی هم مانند شیائومی و Oppo در حال توسعه چنین دستگاه هوشمندی با طراحی خلاقانه هستند.

یک خبرگزاری کره‌ای گزارش کرده است که شیائومی و Oppo در تلاش برای عرضه گوشی‌های هوشمند منعطف در سال 2019 در حال تهیه و تأمین قطعات موردنیاز تولید آن‌ها هستند. براساس این خبرها هوآوی برای تأمین قطعه پنل OLED منعطف با BOE Technology Group همکاری می‌کند. پیش بینی می‌شود که کمپانی‌های شیائومی و Oppo هم برای تهیه این قطعه مهم با تأمین کنندگان چینی همکاری کنند. همچنین ممکن است که این کمپانی‌ها اصلا با تأمین کنندگان خارجی غیرچینی مانند LG Display یا Japan Display به توافق برسند.

image

انتظار می‌رود گوشی‌های تاشوی نوین سامسونگ و هوآوی به نحوی طراحی شوند که صفحه نمایش آن‌ها به سمت داخل تا شود. از طرف دیگر گوشی منعطف کمپانی شیائومی ممکن است که از طراحی تاشو رو به بیرون بهره ببرد. در حال حاضر اطلاعاتی درباره طراحی احتمالی گوشی منعطف Oppo در دسترس نیست.

شیائومی بیش از هر چیز به خاطر قیمت گذاری مناسبش معروف شده است و همان طور که می‌دانید، گوشی‌های این برند از گوشی‌‌های سامسونگ و هوآوی ارزان‌تر هستند. به همین خاطر ممکن است گوشی هوشمندی که شیائومی قصد دارد با صفحه نمایش تاشو در سال 2019 روانه بازار کند، از مدل‌های مشابه ساخت سامسونگ و هوآوی ارزان‌تر باشد.

سامسونگ را باید از جمله اولین کمپانی‌هایی قلمداد کنیم که به فکر توسعه تکنولوژی تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش افتاد، اما این سازنده هنوز موفق نشده است ایده خود را محقق سازد. این در حالیست که برخی از سازندگان چینی مانند Vivo، هوآوی و شیائومی موفق شدند در سال 2018 اولین گوشی‌های هوشمند خود را مجهز به تکنولوژی مذکور معرفی و عرضه کنند. پیش بینی شده است که گوشی‌های پرچمدار Galaxy S10 و S10 Plus در سه ماهه اول سال 2019 به عنوان اولین گوشی‌های سامسونگ با بهره گرفتن از تکنولوژی حسگر اثرانگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش معرفی شوند.

کمپانی سامسونگ از سال 2013 تا به حال مشغول توسعه اولین گوشی هوشمندش با صفحه نمایش تاشو بوده است. این سازنده برای تضمین ارائه تجربه کاربری مطلوب دائما تاریخ رونمایی از این محصول نوین را به تأخیر می‌اندازد. از طرفی حالا که سایر سازندگان چینی دست به کار شده‌اند و قصد دارد تا سال 2019 گوشی‌های منعطف خود را روانه بازار کنند، کمپانی سامسونگ احتمالا خود را در میدان رقابتی دشوار خواهد یافت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)